MΠΡΑΒΟ ΘΑΝΑΣΗ

 ΑΗΘΗΣ ΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΣΙΝΗ
Ν.ΠΑΤΕΡΑΣ: " ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΛΑΣΤΡΑ" 
ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΑ-ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΥ-ΘΑΝΑΣΗ ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ
Ο Θανάσης Γιαννακόπουλος προσπάθησε να μεταπείσει τον Νικόλα Πατέρα, κάτι που φαίνεται και από τον μεταξύ τους διάλογο κατά τη διάρκεια του Διοικητικού Συμβουλίου. «Αν φύγεις, θα φύγω και εγώ. Είμαι μαζί σου. Εγώ σε αγαπάω, εσύ πέτυχες. Θέλω να ανακαλέσεις τώρα» είπε ο Θανάσης Γιαννακόπουλος με τον Νικόλα Πατέρα να απαντά «Δεν ανακαλώ. Η απόφασή μου είναι οριστική».


Λίγο νωρίτερα, ο Νικόλας Πατέρας μίλησε και για την επίθεση που δέχθηκε μεσοβδόμαδα από την εφημερίδα «ΠΡΑΣΙΝΗ» και απευθυνόμενος στον Θανάση Γιαννακόπουλο είπε «Θανάση, ο ανιψιός σου κάνει πόλεμο, αλλά δεν ξέρει με ποιον έχει μπλέξει. Εγώ δεν είμαι κανένα παιδάκι». Ο Γιαννακόπουλος απάντησε πως «εγώ δεν έχω καμία σχέση με αυτά. Εγώ είμαι ο Θανάσης και μιλάω μόνο για τον εαυτό μου, δεν είμαι ο Παύλος». Για να καταλήξει ο Νικόλας Πατέρας λέγοντας «Εντάξει, μια και είμαι γλάστρα, το πολύ πολύ να με ποτίζεις» αφήνοντας να εννοηθεί πως τον πείραξε ιδιαίτερα ο συγκεκριμένος χαρακτηρισμός (σ.σ γλάστρα) στην ανακοίνωση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου μεσοβδόμαδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...