"Καλό ταξίδι αγαπητοί συνάδελφοι"


"Ως πρώην υπάλληλος του Ομίλου MARFIN επιστρέψτε μου και δώστε μου το χώρο να συλλυπηθώ, τις Οικογένειες των πρώην μου συναδέλφων -δεν υπάρχουν δυστυχώς λόγια παρηγοριάς- μόνο ο Θεός να τους δώσει κουράγιο, ΚΡΙΜΑ, για τον ΑΔΙΚΟ χαμός τους.. τι άλλο να πεί κανείς, ας είναι ελαφρύ το χώμα που τους σκεπάζει…


ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ (πρώην) ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ….
Και με την ευκαιρία, αγαπητοί αναγνώστες να σας πώ ότι η ευθύνη δεν είναι του κ. Βγενόπουλου ούτε της δ/ντριας προσωπικού και αυτές τις ώρες, σίγουρα περνάνε πολύ δύσκολα, είμαι σίγουρη,… -εγώ απολυμένη του Ομίλου είμαι – θα μπορούσα να πώ τα χειρότερα, αλλά η αλήθεια είναι αυτή … ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ και έχουν βοηθήσει και βοηθάνε πάρα πολλούς συναδέλφους… δεν υπάρχει περίπτωση υπάλληλος του Ομίλου να έχει πρόβλημα υγείας ή οτιδήποτε άλλο και η δ/ντρια προσωπικού να μην κάνει τα ΠΑΝΤΑ.. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΜΩΣ…. ΣΠΑΝΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ….
Υπήρξαν συνάδελφοι που νοσηλεύτηκαν ή γέννησαν και ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΝ ΜΙΑ ΔΡΑΧΜΗ….. εμένα η αδελφή μου είχε ένα πρόβλημα υγείας και δεν έχω λόγια να σας περιγράψω και ούτε θα ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΗΘΙΚΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΛΙΚΗ…
Αυτό που μπορεί να φταίει, εκτός από την κακιά ώρα, ίσως να είναι και η υπερεκτίμηση της διοίκησης για κάποια άτομα που καταλαμβάνουν τις υπεύθυνες θέσεις χωρίς πραγματικά να τις αξίζουν… κάθονται δυστυχώς σε αυτές, χωρίς τις απαραίτητες ικανότητες – δυνατότητες (ταπεινή μου άποψη)…. Θα κλείσω εδώ γιατί θα πώ πολλά και δεν είναι η ώρα..
Τα κριτήριά σας, διοίκηση της αγαπημένης μου MARFIN, να είναι αξιοκρατικά….!!!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...