Ρία Αντωνίου: «Έχω πάει με γυναίκα, όταν ήμουν μικρή»


Κορίνα Ασλανίδου
Οι «σφαλιάρες» που τρώμε από τη showbiz καθημερινά είναι πολλές… ήρθε και η Ρία Αντωνίου να μας …αποτελειώσει. Μοιράστηκε μαζί μας ένα μεγάλο της μυστικό…

Ήταν μυστικό, γιατί τώρα πια το γνωρίζουν όλοι. Η κοπέλα είχε «εμπειρία» με γυναίκα… αλλά όταν ήταν μικρή!

«Εμπειρία με γυναίκα είχα όταν ήμουν μικρή, αλλά έμεινε εκεί το θέμα. Στο μέλλον δεν ξέρω αν θα το ξανάκανα. Αν κάτι όμως μου κάνει κλικ, δεν το πολύ σκέφτομαι, ο, τι κι αν είναι αυτό» δήλωσε η Ρία στην εφημερίδα «Espresso».

Αντί να το συζητήσει με την κολλητή της φίλη, πίνοντας καφέ και κάνοντας μανικιούρ, θέλησε να το μάθουν όλοι… άλλωστε, όπως δήλωσε, θέλει να ασχολούνται μαζί της. Αυτό το καταλάβαμε!

«Μου αρέσει να ασχολούνται μαζί μου και τους ευχαριστώ. Οι φωτογραφίες να είναι καλές κι ας λένε ό, τι θέλουν»

Ζούμε μεγάλες στιγμές!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...