«Έξω οι ψιθυριστές και οι ξεσκονίστρες!»


Σκληρή γλώσσα χρησιμοποίησε ο Σάββας Θεοδωρίδης ζητώντας από τον Σωκράτη Κόκκαλη να κάνει εκκαθαρίσεις στον Ολυμπιακό. Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ είπε μεταξύ άλλων: «Μακριά τα χέρια από τον Κόκκαλη»...


Για όσα συνέβησαν κόντρα στον ΠΑΟΚ: «Είναι μία πάρα πολύ δύσκολη μέρα, ειδικά για μένα. Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ χθες. Έπαθα σοκ. Ο Ολυμπιακός των τίτλων, ο αυτοκράτορας του ελληνικού ποδοσφαίρου να παρουσιάζεται έτσι και να συμβαίνουν όλα αυτά στο ‘Καραϊσκάκη’. Ο Ολυμπιακός σερνόταν φέτος και πέρασε τη χειρότερη περίοδο των τελευταίων ετών. Ήταν μια τραγική χρονιά. Έγιναν εγκληματικά λάθη και ήταν τόσα πολλά που χρειάζονται ώρες να τα πούμε. Όμως είμαστε Ολυμπιακός και πρέπει αμέσως να αντιδράσουμε προς το καλό. Απορώ γιατί οι ποδοσφαιριστές κάνουν αυτά τα πράγματα. Τα αποδυτήριά μας ήταν μοναστήρι. Αλίμονο αν χαλάσουν και τα αποδυτήρια του Ολυμπιακού».

Για τις αντιδράσεις του κόσμου: «Θα πρέπει να συνέλθει ο Ολυμπιακός και οι φίλαθλοι. Αυτά που έγιναν χθες ήταν απαράδεκτα. Δεν θα πρέπει να αφήσουμε να μετατραπεί το ποδόσφαιρο σε πόλεμο. Όταν χάσεις, τη στενοχώρια τη βαστάς για τον εαυτό σου. Είναι ντροπή μας να δημιουργούμε τέτοια επεισόδια».

Για τον Σωκράτη Κόκκαλη: «Ουδέποτε έχω αμφισβητήσει τον πρόεδρο, έστω κι αν έχω διαφωνήσει κάποιες φορές. Έχει κάνει πάρα πολλά για αυτή την ομάδα, την πήρε από μία μαύρη εποχή και την έφερε στην κορυφή. Πρέπει να διώξει ο πρόεδρος από δίπλα του μερικούς ψιθυριστές που κάνουν μόνο κακό. Να τους ξεφορτωθεί το συντομότερο δυνατό για να συνέλθει η ομάδα. Να γίνει απολογισμός για να δούμε ποιοι προσφέρουν και να μείνουν αυτοί κι όχι εκείνοι που είναι ξεσκονίστρες. Να μπουν άνθρωποι ικανοί. Έχω μάθει τον πρόεδρο του Ολυμπιακού να τον σέβομαι, όποιος κι αν είναι αυτός. Προπαντός τέτοιον πρόεδρο, που έχει προσφέρει τόσα πολλά. Μακριά τα χέρια από τον πρόεδρο. Εγώ πάντως είμαι αισιόδοξος για τον Ολυμπιακό. Είναι τόσο μεγάλη ομάδα, που αναγεννάται από τις στάχτες του. Έχουν περάσει πολύ πιο δύσκολες στιγμές. Θα βρει τη λύση ο πρόεδρος και θα κάνει ό,τι χρειαστεί».

Για τους «συμπαίκτες» που αναζητεί ο πρόεδρος της ΠΑΕ: «Ακούω ότι θα μπουν κάποιοι και θα βάλουν λεφτά, αλλά δεν βλέπω τίποτα. Ο πρόεδρος έχει τώρα να τα βάλει με τέσσερις πολύ μεγάλους επιχειρηματίες κι αναφέρομαι στους μετόχους του Παναθηναϊκού. Λέγανε διάφοροι Ολυμπιακάρες πως θα έμπαιναν να βοηθήσουν, αλλά πού είναι; Μόνο ο κύριος Λαυρεντιάδης βγήκε μπροστά. Όμως δεν νοείται σε ματς πρωταθλήματος, πριν από αυτό με τη Skoda Ξάνθη, να δοθεί πριμ. Εγώ δεν θα το επέτρεπα».

Για όσους θεωρούν πως λείπει από τη θέση του γενικού αρχηγού: «Το εισπράττω καθημερινά, όπου και να πάω. Εμένα με ενδιαφέρει ο Ολυμπιακός. Ποτέ δεν κοίταξα το πρόσωπό μου. Σε όλα τα γήπεδα που πηγαίναμε, ουδέποτε διαμαρτυρήθηκα ό,τι κι αν μου πέταξαν. Όταν ανακατεύεσαι με το ποδόσφαιρο, πρέπει να μην αντιδράς σε αυτά τα πράγματα. Έτσι ξεσηκώνεις τους παίκτες και τους δίνεις θάρρος. Έδινα μεγάλη σημασία στην ψυχολογία των παικτών. Με ενδιαφέρει να κερδίζει η ομάδα. Είμαι αντιπρόεδρος, αλλά αυτό δεν λέει τίποτα. Το όνομα και το επίθετό μου αρκεί, δεν χρειάζομαι άλλον τίτλο».

Για το ρόλο του γιου του, Θόδωρου Θεοδωρίδη, στην UEFA: «Είναι κάτι παραπάνω από δεξί χέρι του Πλατινί. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι δουλειά κάνει εκεί. Είμαι πολύ περήφανος και για τα δυο μου παιδιά».

gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...