Σου ζητώ κι εγώ συγγνώμη, Sandra

Η Melissa Smith, η δεύτερη κατά σειρά από τις πολλές ερωμένες του Jesse James, έστειλε ένα φαξ στον ατζέντη της Sandra Bullock, την Κυριακή το πρωί, στο οποίο απολογήθηκε για την παράνομη ερωτική της σχέση με τον σύζυγο της ηθοποιού.



Το γράμμα όπως το δημοσίευσε το TMZ
Το γράμμα όπως το δημοσίευσε το TMZ
Η Melissa έγραψε στην Sandra: Ένιωσα την ανάγκη να σε βρω και να σου μιλήσω από τα βάθη της ψυχής μου. Σου ζητώ πραγματικά συγγνώμη για ό,τι έκανα και λυπάμαι πραγματικά για όσα πέρασες. Το ξέρω πως τίποτα από όσα σου γράφω δεν θα διώξει μακριά τον πόνο που σου προκάλεσαν οι πράξεις μου».

«Λυπάμαι για όλο το κακό και όλο τον πόνο που σου προκάλεσα. Οι πράξεις μου με έναν παντρεμένο άνδρα είναι ασυγχώρητες. Ποτέ δεν ήθελα να σε βλάψω», συμπλήρωσε η ίδια.

Και, τέλος, η Melissa κλείνει το γράμμα: «Σε παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μου, αν θες να μιλήσουμε είτε στο τηλέφωνο είτε από κοντά».

Melissa, καλό θα ήταν να μην περιμένεις πάνω από το ακουστικό… Άδικος κόπος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...