"NAI, ΜΕ ΦΙΜΩΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΝΟΧΛΟΥΣΑ"!

 "Αγαπητή Ενημέρωση χωρίς Όρια
Διάβασα με πολύ ενδιαφέρον το ρεπορτάζ  του fimotro  για την σύγκρουση που είχα με τον διευθυντή της εφημερίδας Γιάννη Ντάσκα. Αυτά που υποστηρίζει ο κ. Ντάσκας είναι αναληθή, ανυπόστατα και ψευδή. Παλιά και επιτυχημένη η συνταγή του. Συνταγή υπονόμευσης και διαστρέβλωσης της αλήθειας. Για όσους παρακολουθούν την πορεία μου εδώ και 25 χρόνια (Βήμα, Ελευθεροτυπία, Έθνος, Παρόν και άλλα έντυπα) γνωρίζουν ότι υπογράφω με το όνομά μου και μετά λόγου... γνώσεων τα κείμενά μου. Την ίδια τακτική ακολούθησαν στην συνεργασία μου με το "Παρασκήνιο" με μόνη εξαίρεση το εκκλησιαστικό ρεπορτάζ. το οποίο μολονότι δεν υπέγραφα και οι πέτρες εγνώριζαν ότι ήμουν εγώ.


Μια φορά μόνον εκ παραδρομής αντί του δικού μου ονόματος μπήκε το όνομα του... Γιάννη Ντάσκα! Εάν αυτό είδε ο Αρχιεπίσκοπος και απέδωσε τη δική μου αρθρογραφία στον Γιάννη Ντάσκα και τον πήρε τηλέφωνο να του διαμαρτυρηθεί δεν το γνωρίζω. Εγώ πάντως με τον Αρχιεπίσκοπο δεν μίλησα στο τηλέφωνο. Πάντως για άλλον λόγο μου είπαν ότι μπήκα στη μαύρη λίστα. Γιατί άργησα δήθεν να στείλω την ύλη μου την περασμένη εβδομάδα ενώ ήμουν ασθενής. Θεωρώ πάντως μεγάλη απρέπεια τον τρόπο με τον οποίο διεκόπη η συνεργασία μου με την εφημερίδα. Η αλήθεια είναι ότι φιμώθηκα για να μην ενοχλώ! Ας μην επιχαίρουν πάντως οι σταυρωτές της αλήθειας. Να είναι βέβαιοι ότι πολύ σύντομα θα βρει διέξοδο και Μέσο να εκφραστεί. Μέχρι τότε υπομονή"!
Ο φιμωθείς
Σωτήρης Τζούμας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...