Mises pravdy sú Deštruktívne



Toy Stavros Marini 
Existujúce stožiare spôsobov, ako povedať pravdu tak, aby sa navzájom zraniť. Ale zakaždým, keď dôjde k strate whitewashing krásu. Poškodeného alebo páchateľa skrášlenie bolo niekoľkokrát v minulosti a do budúcnosti bude, čo som kedy urobil niečo podobné.



Text je písaný tak ako tak, pretože slovenské texty som čítal, že viac ako v Grécku. Tak som sa rozhodol napísať každý deň v inom jazyku. Tj. Opustenie priamo z textu a ísť ďalej.Dal som nainstalovat bez hraníc, pretože bohužiaľ stále bez cenzúry sa naučil v zahraničí.
 Tak som písať o lži, že keď niekto hovorí, že nehovorí celú pravdu. Tak som napísať, že veľa ľudí zničil ich životy, ako tam ešte nikdy neodvážil povedať pravdu, ale rovnako skrášlenie byť lož. Povedal by som, že v tomto texte, ktorý by som chcel navštíviť niekedy v tejto malej krajine, má krásne ľudí.
V nasledujúcich dňoch viacero textov písaných v tomto jazyku. Máme príliš veľa hovoriť a budeme mať správy z obľúbených TV Markiza. Bavte sa a hlavne povedať pravdy nie je držať svoje zlé návyky !!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...