Αφιέρωμα της L'Equipe στα μαλλιά του Σισέ!


Σ' ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΥΡΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ

Μεγάλο φωτογραφικό αφιέρωμα και συνέντευξη του Τζιμπρίλ Σισέ, φιλοξενεί το περιοδικό της γαλλικής εφημερίδας "L' Equipe". Στις φωτογραφίες, παρουσιάζονται όλες οι κομμώσεις που λάνσαρε στην καριέρα του ο επιθετικός του Παναθηναϊκού...



...Στην συνέντευξη του Γάλλου, μέρος της οποίας διέρρευσε στον Τύπο, μιλά για τον χαρακτήρα του που αλλάζει όσο περνούν τα χρόνια. Ενδεικτικά μερικά από τα όσα είπε ο Σισέ:

"Πλέον είμαι λιγότερο παρορμητικός. Δεν ενδίδω σε παρορμήσεις της στιγμής. Το σκέφτομαι δύο φορές πριν κάνω κάτι, γιατί έχω μάθει από λάθη που έκανα στο παρελθόν".

"Πριν μερικά χρόνια, όταν έβλεπα ένα φοβερό αυτοκίνητο, το αγόραζα αμέσως χωρίς να κοιτάξω την τιμή του. Τώρα έχω τέσσερα παιδιά, είμαι πιο προσεκτικός... Συνήθως βέβαια καταλήγω να το αγοράσω, αλλά συγκρατούμαι πολύ περισσότερο".

"Πλέον υπολογίζω περισσότερα τα λεφτά που κερδίζω. Γιατί ξέρω ότι δεν θα βγάζω συνέχεια χρήματα από το ποδόσφαιρο".

"Σήμερα έχω μόνο δύο χορηγούς, την Adidas Tuning Origins. Πολλές από τις χορηγικές συμφωνίες που είχα στη Μαρσέιγ, όπως η Unibet, η Oakley και η Senneisher δεν ανανεώθηκαν όταν ήρθα στην Ελλάδα. Είναι όμως λογικό. Το ελληνικό πρωτάθλημα τυγχάνει μικρότερης προσοχής και προβολής".

http://www.sportnet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...