H Σταματίνα Τσιμτσιλή κάνει πρόβα νυφικού


Είμαι από τις γυναίκες που, όταν ερωτεύονται,δίνονται ολοκληρωτικά και φυσικά σκέφτονται και το επόμενο βήμα, δηλαδή....


οικογένεια και παιδιά. Τι πρέπει να έχει λοιπόν ένας άντρας για να γίνει «ο άντρας της ζωής σου»; Να με κάνει να νιώθω ότι είναι το άλλο μου μισό και ο φύλακας άγγελός μου, να είναι ένας άντρας που να με κάνει να χάνομαι στην αγκαλιά του και που να με εμπνέει να μοιρα­στώ την καθημερινότητα, τη ζωή μου και φυσικά να κάνω οικογένεια μαζί του. Θα μπορούσες να ζήσεις με κάποιον για πολλά χρόνια, να κάνετε παιδιά, χωρίς να έχετε παντρευ­τεί; Θεωρώ ότι η ουσιαστική δέσμευση πηγάζει μέ­σα από την αγάπη και όχι από το γάμο. Δυστυχώς, σύμφωνα με επίσημα στατιστικά στοιχεία, ένα στα δύο ζευγάρια που παντρεύονται είναι καταδικασμέ­νο να χωρίσει. Από την άλλη, όμως, δεν σου κρύβω ότι, λόγω της πίστης μου στον Θεό αλλά και της οι­κογένειάς μου, θα ήθελα να δεσμευτώ ενώπιον Θε­ού και ανθρώπων. Με τα παιδιά πώς είσαι; Θέλεις να αποκτήσεις δικά σου; Λατρεύω τα παιδιά, αλλά, για να είμαι ειλικρινής, το βιολογικό μου ρολόι δεν έχει χτυπή­σει ακόμη. Ελπίζω, όταν γίνει, να είμαι με τον κα­τάλληλο άνθρωπο και να γίνω όσο στοργική και τρυφερή μητέρα ήταν η δική μου μανούλα μαζί μου, που, ούτως ή άλλως, αποτελεί και το δικό μου πρότυπο γυναίκας. Τι πρέπει να έχει κάποιος άντρας για να σε κερδίσει; Να πατάει γερά στα πόδια του, να ξέρει πώς να με διεκδικήσει, να με αγαπήσει χωρίς όρια και φραγμούς και, φυσικά, να σέβεται εμένα και τα όνειρά μου. Τον έχεις βρει; Στην τελευταία μας συνέντευξη μου είχες πει ότι είσαι αρκετό καιρό μόνη, αλλά πρόσφατα δημοσιεύματα αναφέρουν ότι είσαι πια ερωτευμένη. Αυτό που μπορώ να σου πω προς το παρόν είναι ότι είμαι σε μια πολύ ευτυχισμένη φάση. Όταν νιώσω σίγουρη, αν χρειαστεί, θα βγω ακόμα και να το φωνάξω.
yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...