Τίτλοι τέλους για Νίνο και Δούκισσα


«Νιώθω πολύ μόνη μου τον τελευταίο καιρό». Η Δούκισσα Νομικού, συμπαρουσιάστρια του «Ομορφου κόσμου το πρωί», που τα δύο τελευταία χρόνια είχε βρει τον έρωτα στα μάτια του γοητευτικού τραγουδιστή Νίνο, μέσα από μια συνέντευξη-κατάθεση ψυχής δηλώνει: «Δεν είμαι σίγουρα και στην καλύτερή μου φάση» επιβεβαιώνοντας έτσι τις φήμες περί αυλαίας στον δεσμό της με τον Νίνο.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, ήταν τουλάχιστον τέσσερις οι φορές που τα προβλήματα στη σχέση τους...
τους είχαν οδηγήσει στο να απομακρυνθούν. Η τελευταία όμως, όπως φάνηκε εκ του αποτελέσματος, ήταν μοιραία.

Η παρουσιάστρια απάντησε στο περιοδικό «Woman» σχετικά με τη μυστικότητα που διατηρούσαν αναφορικά με τη σχέση τους και τους λόγους για τους οποίους δεν επιβεβαίωνε ούτε ότι ήταν μαζί, ούτε και ότι χώρισαν. «Επειδή είμαι σε αυτή τη δουλειά -δήλωσε η πρώην Σταρ Ελλάς- θα μπορούσα να κάνω πολλά εξώφυλλα λέγοντας ότι είμαι με τον τάδε. Ομως, έχω επιλέξει έναν άλλο δρόμο.
Είναι πάγια τακτική μου να μην επιβεβαιώνω, ούτε και να διαψεύδω οτιδήποτε αφορά την προσωπική μου ζωή».

Ακριβώς για τον ίδιο λόγο δεν χρησιμοποιεί τη λέξη «χωρισμός». Ωστόσο, στην ερώτηση «τι κακό θα είχε να πεις ότι είσαι μόνη σου;» απάντησε: «Αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι νιώθω πολύ μόνη μου τον τελευταίο καιρό». Βέβαια, σύμφωνα με όσα διαρρέουν από το περιβάλλον της ωραίας του «Ομορφου κόσμου», ένας από τους λόγους για τους οποίους η σχέση των δύο celebrities δεν προχώρησε είναι η «μυστικότητα» στην οποία είχαν συμφωνήσει να ζουν, κάτι που τους εμπόδιζε να χαρούν και δημοσίως τον έρωτά τους.

Η ψυχολογία της είναι πεσμένη: «Επειδή είμαι ανοιχτό βιβλίο όταν δεν είμαι καλά φαίνεται. Κλείνομαι στον εαυτό μου, στενοχωριέμαι, σκέφτομαι και προσπαθώ να ξαναβρώ τις ισορροπίες μου». Οσο για το αν είναι έτοιμη για καινούργια σχέση; «Παρ’ όλο που ως άνθρωπος έχω ανάγκη να είμαι ερωτευμένη, αυτή την περίοδο μου αρκεί να είμαι ερωτευμένη με τη δουλειά μου!» δηλώνει χαρακτηριστικά.

espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...