Αλέφαντος: Πιστεύω στους παίκτες του Ολυμπιακού και εγώ ξέρω τι να κάνω


"ΘΕΛΩ ΔΟΞΑ"

Αναφορικά με τα σενάρια που θέλουν τον Νίκο Αλέφαντο να κάθεται στον "καυτό" ερυθρόλευκο πάγκο για τα τελευταία παιχνίδια (και των πλέι οφ) στον Ολυμπιακό, ο "Αλέφας" δηλώνει: "Στον Ολυμπιακό του Κόκκαλη...



......πάω και για μια μέρα. Εγώ δεν θέλω να παίρνω παλιανθρωπίστικα λεφτά, θέλω δόξα. Εγώ ποτέ δεν θα πω δώστε μου χρόνο. Δεν φοβάμαι ποτέ. Πιστεύω στους παίκτες του Ολυμπιακού. Τους χρειάζεται απλώς μια καλή προπόνηση. Αυτοί οι παίκτες ξέμειναν, γιατί δεν έκαναν καλή προπόνηση".

Για την περίπτωση να βρίσκεται εκείνος στον πάγκο στο παιχνίδι με τον ΠΑΟ:
"Εγώ ξέρω τι θα κάνω. Ξέρω τι χρειαζόμαστε για να πάρουμε τη νίκη. Αυτό που είναι να κάνω θα το κάνω και θα δείτε ότι θα φύγουμε νικητές από το Ολυμπιακό Στάδιο".

http://todekari.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...