Δούκισσα Νομικού: «Ονειρεύομαι το γάμο μου»


Έχοντας ζήσει σε μια ευτυχισμένη και ισορροπημένη οικογένεια όπως η δική σου, ονειρεύεσαι να έρθει γρήγορα η στιγμή που θα βρεις τον άντρα που θα κάνετε μαζί οικογένεια ή διστάζεις για ένα τέτοιο βήμα επειδή δεν είσαι σίγουρη ότι θα πετύχει; Μα είναι δυνατόν να.....

σκέφτεσαι από την αρχή την αποτυχία; Κανείς δεν μπορεί να είναι σίγουρος ότι θα πετύχει ή όχι κάτι, πριν το δοκιμάσει. Να είσαι σίγουρη πως όταν βρω τον άντρα που θα μου εμπνεύσει το να θέλω να μοιραστώ τη ζωή μου μαζί του, δεν θα διστάσω καθόλου. Απεναντίας θα προσπαθήσω με όλη μου τη δύναμη και τη διάθεση να δημιουργήσω μια εξίσου ευτυχισμένη και ισορροπημένη οικογένεια όπως η δική μου η οικογένεια που μεγάλωσα. Αλήθεια, έχει υπάρξει στιγμή, έστω και ενθουσιασμού, που σκέ­φτηκες ότι θέλεις να παντρευτείς τον άντρα με τον οποίο είχες σχέση; Δεν θα σου πω ψέματα. Κάποια στιγμή πέρασε από το μυαλό μου. Ξέρεις όμως γιατί; Επειδή λειτουργώ με το συναίσθημα και μου αρέσει να τα βλέπω όλα ιδανικά. Ώσπου τελικά ξυπνάει η λογική. Και πολύ καλά έκανε που ξύπνη­σε! Για φαντάσου να ήμουν παντρεμένη! (Γελάει.)Γιατί σε ενοχλεί να μιλάς για την προσωπική σου ζωή, αφού δεν είσαι ένας άνθρωπος που ντρέπεται για τους ανθρώπους με τους οποίους έχει σχέση; Λοιπόν, πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε αυτό. Δεν είναι κάτι που με ενοχλεί, ούτε που ντρέπομαι. Το έχω δηλώσει άλλωστε αρκετές φορές. Απλώς έχω αποφασίσει, γιατί έτσι είναι και ο χαρακτήρας μου, να μιλήσω ανοιχτά για την προσωπική μου ζωή όταν νιώσω έτοιμη και όχι όταν πρέπει να μιλήσω. Για ποιον λόγο θα έκλαιγες την ημέρα του γάμου σου; Από χαρά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...