"Χρωστάω πολλά στον κόσμο του ΠΑΟ"


"ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΜΕ ΣΕΒΑΣΤΗΚE ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ"

Ο Σεμπάστιαν Λέτο προκάλεσε το ενδιαφέρον όλων στο πρώτο ντέρμπι του Καραϊσκάκη, μετά την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό. Ο Αργεντίνος μέσος μετά το ματς της Λιέγης ανέφερε...



...στο περιβάλλον του, την υποχρέωση που έχει ενόψει του ματς με τους "ερυθρόλευκους".


"Το ντέρμπι αυτό θα είναι δικό μου. Εγώ λειτούργησα ως επαγγελματίας στον Ολυμπιακό, αλλά κανείς δεν το σεβάστηκε και δεν μου φέρθηκαν σωστά" είπε χαρακτηριστικά, αφού του είναι ακόμα νωπή η υποδοχή του στο Φαληρικό γήπεδο στον πρώτο γύρο.

"Θέλω να νικήσουμε τον Ολυμπιακό, για να δώσουμε χαρά στον κόσμο και να κάνουμε το καθοριστικό βήμα για την κατάκτηση του πρωταθλήματος. Και θέλω να συμβεί αυτό με μένα να έχω βοηθήσει πάρα πολύ την ομάδα μου" είπε ο 23χρονος και συμπλήρωσε:

"Χρωστάω πολλά στον κόσμο του Παναθηναϊκού. Μου έχει φερθεί πολύ καλά, με υποδέχτηκε με αγάπη και εγώ δεν του το έχω ανταποδώσει όπως θα ήθελα. Θέλω να παίξω καλά με τον Ολυμπιακό και να νικήσουμε, ώστε να χαρεί και άλλο ο κόσμος μας".

http://todekari.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...