Ο Κακλαμάνος καταρρίπτει τις συκοφαντίες του Τριανταφυλλόπουλου



ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΒΟΜΒΑ

"Δυστυχώς οι τελευταίες εξελίξεις με αναγκάζουν να πάρω θέση σ' ένα θέμα που με θλίβει ιδιαίτερα, αυτό της άγριας κόντρας μεταξύ του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου και του πρώην αρχισυντάκτη του Σωκράτη Γκιόλια.

Στη δημοσιογραφία μ' έβαλε ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος και τον ευχαριστώ για αυτό. Παράλληλα με τις σπουδές μου στην Κομοτηνή δημοσιογραφούσα σε τοπικό σταθμό της πόλης έχοντας ως όνειρο ζωής να γίνω κάποτε μέλος μιας μεγάλης δημοσιογραφικής ομάδας, που θα μπορεί ουσιαστικά να "ενοχλεί την εξουσία". Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος ήταν ο άνθρωπος που έκανε το όνειρό μου πραγματικότητα.

Εκεί είχα την τύχη να έχω αρχισυντάκτη τον Σωκράτη Γκιόλια που με την πάροδο του χρόνου μου...

εμπιστεύθηκε τα πιο σοβαρά θέματα της εκπομπής. Οι εκπομπές Ζούγκλα και Κίτρινος Τύπος αποτέλεσαν για μια οκταετία τη δημοσιογραφική μου οικογένεια, για την οποία έκανα πάντοτε ο,τιδήποτε ανθρωπίνως δυνατό. Εγώ και πολλοί συνάδελφοί μου εκείνη την περίοδο περάσαμε πολλά βράδια στο γραφείο, κλείνοντας 48ωρα συνεχούς εργασίας προκειμένου η κάθε εκπομπή μας να είναι πάντα καλύτερη από κάθε προηγούμενη.

Αναμφισβήτητα η περίοδος που θα θυμόμαστε για πάντα -όσοι είχαμε την τύχη να συμμετέχουμε τότε- ήταν αυτή του "παραδικαστικού κυκλώματος". Τον Ιανουάριο του 2005, ο συνάδελφός μου Ανδρέας Μπελεγρής ξεκίνησε το ρεπορτάζ με την περίπτωση του δικαστή Λεωνίδα Στάθη. Μετά οι εξελίξεις διαδέχονταν η μία την άλλη με καταιγιστικό ρυθμό σε σημείο που προκλήθηκε ένα "δημοσιογραφικό τσουνάμι" το οποίο ακολούθησαν όλοι οι Έλληνες δημοσιογράφοι και όλα τα ΜΜΕ. Ο Σωκράτης Γκιόλιας ουδέποτε εμπόδισε την αποκάλυψη του παραδικαστικού κυκλώματος. Ποτέ δεν μας απαγόρευσε να ερευνήσουμε το ο,τιδήποτε. Από κανένα στοιχείο δεν μου δημιουργήθηκε καν η εντύπωση ότι ο Σωκράτης Γκιόλιας ήθελε ή επιχειρούσε τη συγκάλυψη του παραδικαστικού κυκλώματος. ΠΟΤΕ. ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟ. ΠΟΤΕ

Αποχώρησα για προσωπικούς λόγους από το γραφείο πριν την παραίτηση του Σωκράτη Γκιόλια, συνεπώς δεν γνωρίζω λεπτομέρειες που αφορούν στους λόγους που οδήγησαν στο "επαγγελματικό διαζύγιο" των δύο δημοσιογράφων που όσο συνεργάστηκαν, συνεργάστηκαν άψογα.

Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που η συνεργασία μου με τις εκπομπές συνέπεσε χρονικά με την αποκάλυψη τεράστιων σκανδάλων. Όπως όλοι οι συνάδελφοί μου, έπαιρνα και εγώ το μικρό μερίδιο δημοσιογραφικής επιτυχίας, που μου αναλογούσε. Αν πρέπει κάποιος να χαρακτηριστεί "μουτζαχεντίν", ήμασταν εμείς, όλα τα μέλη της δημοσιογραφικής ομάδας. Όπως οι άλλοι, έτσι και εγώ ήμουν υπερήφανος που συμμετείχα στην "πιο επικίνδυνη" δημοσιογραφικά εκπομπή. Γιατί τώρα να πρέπει να αισθάνομαι άβολα; Γιατί να πρέπει να γράφω επιστολές για να δηλώνω τα αυτονόητα;

Για μένα, η συνεργασία μου με τις εκπομπές Ζούγκλα και Κίτρινος Τύπος αποτέλεσε το μεγαλύτερο σχολείο. Ένα λοιπόν από αυτά που έμαθα είναι ότι ο δημοσιογράφος πηγαίνει στα δικαστήρια μόνο ως μάρτυρας υπεράσπισης και ποτέ κατηγορίας. (Ο Μάκης μου το έμαθε αυτό). Διαφωνώ με τις αγωγές και τις μηνύσεις δημοσιογράφων εναντίον των "αντιπάλων" τους. Από την άλλη όμως, τι μπορώ να απαντήσω στον Γκιόλια που είδε την αστυνομία να μπουκάρει στο σπίτι του και στο γραφείο του και να προχωρά σε κατάσχεση των υπολογιστών του; Τι μπορώ να απαντήσω σ' αυτόν που είναι σε άμυνα.... ;

Μέχρι τώρα προσπαθούσα να μείνω στη μέση του μετώπου. Τόσο ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος όσο και ο Σωκράτης Γκιόλιας με άφηναν στο περιθώριο για να μην με φέρουν σε δύσκολη θέση. Το εκτιμώ και ευχαριστώ και τους δύο για αυτό. Ωστόσο θεωρώ ότι ήρθε η ώρα να πάρω θέση. Αυτό μου επιβάλλει η συνείδησή μου.... όπως πάντα ως μάρτυρας υπεράσπισης στην άδικη καταγγελία.

ΌΧΙ Μάκη Τριανταφυλλόπουλε. Ο Σωκράτης Γκιόλιας ΠΟΤΕ δεν προσπάθησε να συγκαλύψει το παραδικαστικό. Και υπάρχει μια πολύ απλή απόδειξη. ΔΕΝ ΣΥΓΚΑΛΥΦΘΗΚΕ. Εμείς δεν το αποκαλύψαμε; Η τότε δημοσιογραφική μας ομάδα δεν το αποκάλυψε; Εγώ μέχρι τώρα, αυτό νόμιζα τουλάχιστον..."


Μάνος Κακλαμάνος

Δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...