Εκδιδόταν για 15.000 λίρες την ώρα!


Η Σόφι Αντερτον, πρώην σύντροφος του τερματοφύλακα των Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και Τσέλσι, Μάρκ Μπόσνιτς, παραδέχθηκε ότι εξασκούσε το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου. Η 32χρονη Αγγλίδα, χρέωνε 15.000 λίρες την ώρα τους ευκατάστατους πελάτες της καθώς όπως ανέφερε χρειαζόταν λεφτά επειδή ήταν εθισμένη στα ναρκωτικά.


Σε συνέντευξη που παραχώρησε περιέγραψε την πρώτη φορά που έκανε σεξ για χρήματα: «Όλα είχαν τελειώσει μέσα σε δύο λεπτά» λέει χαρακτηριστικά. «Ξάπλωσα και σκεφτόμουν: «Αυτό ήταν όλο; Για 15 χιλιάρικα, μόνο αυτό;».

Η πρώην τηλεοπτική σταρ, που έγινε γνωστή από τις διαφημίσεις των εσωρούχων Gossard, μίλησε για πρώτη φορά τόσο ανοιχτά για την περίοδο που δούλευε ως πόρνη πολυτελείας. «Αυτή είναι η αλήθεια. Για ένα μικρό διάστημα πουλούσα το κορμί μου για πολλά χρήματα. Δεν είμαι υπερήφανη γι' αυτό», δηλώνει στην ταμπλόιντ «Sun» και συνεχίζει: «Το καλοκαίρι του 2004 έπινα ένα μπουκάλι βότκα κάθε βράδυ και έπαιρνα κοκαΐνη καθημερινά. Η κοκαΐνη τελείωνε, η κάρτα μου δεν γινόταν δεκτή και ο προμηθευτής μου μού τηλεφωνούσε συνεχώς και ζητούσε τα χρήματα που του χρωστούσα. Είχα απελπιστική ανάγκη από χρήματα και μάλιστα εδώ και τώρα».

Τότε κάποιος καλοθελητής τη γνώρισε σε ένα call girl με «υψηλή» πελατεία. «Μου είπε να ντυθώ κομψά αλλά με σέξι εσώρουχα και ότι έπρεπε πάντα να δείχνω φρέσκια. Η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει δυνατά όταν μου είπε ότι μπορώ να παίρνω μέχρι και 15.000 λίρες την ώρα. Πήρα ένα ταξί για ένα ξενοδοχείο στο Νάιτμπριτζ. Έτρεμα και ίδρωνα. Φορούσα ένα μαύρο κοστούμι Dolce & Gabbana και ψηλοτάκουνες γόβες Christian Louboutin. Πήγα στο δωμάτιο του πελάτη. Είχα πει στο call girl ότι δεν ήθελα να πάω με κανέναν χοντρό γέρο άντρα. Οπότε, όταν άνοιξε την πόρτα, ανακουφίστηκα. Ήταν ένας Άραβας γύρω στα 35 και αρκετά όμορφος», εξομολογήθηκε η Αντερτον, που αποδίδει αυτή τη δραστηριότητά της στον εθισμό της στα ναρκωτικά.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...