Στηρίζει την Megan Fox…

ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ Η MEGAN FOX
Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΜΙΛΑΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ
Mπορεί όπως ισχυρίζεται να μην έχει το ταλέντο της κόρης του, αλλά βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο.
Ο λόγος για τον πατέρα της Angelina Jolie, Jon Voight o οποίος ισχυρίζεται πως η Megan Fox έχει πολλά προσόντα, και πιστεύει πως αν αρχίσει να ακολουθεί το δρόμο της κόρης του σε ότι αφορά την φιλανθρωπική της δράση, θα πάει ακόμα καλύτερα από ότι τώρα.

Ωστόσο, η Megan Fox διαφωνεί με αυτούς που την συγκρίνουν με την Angelina.

«Ο κόσμος με συγκρίνει με την Jolie. Αυτή είναι πιο σοβαρή. Εγώ είμαι το ακριβώς αντίθετο. Δεν είμαι όπως η Angelina. Ο κόσμος θέλει να είμαι, όμως εγώ δεν είμαι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...