Οι… απειλές της JLo!

«Θα είμαι στη showbiz μέχρι τα 71 μου», είπε με απειλητικό τόνο η Jennifer Lopez σε συνέντευξή στο περιοδικό Elle, κλείνοντας τα στόματα όλων όσων τον τελευταίο καιρό ασχολούνται με την ηλικία της.

Η σέξι 40αρα Jennifer που λίγο πριν φύγει το 2009 άφησε τους πάντες με ανοιχτό το στόμα τόσο στη Νέα Υόρκη, όπου υποδέχθηκε τη νέα χρονιά ως άλλη… Catwoman, όσο και λίγες μέρες νωρίτερα σε άλλη της εμφάνιση με τα αστραφτερά… «Louboutins» βγήκε από τα ρούχα της με όσα ακούγονται τον τελευταίο καιρό και δήλωσε: «Αυτή είναι η δουλειά μου. Τι δηλαδή, επειδή έκανα παιδιά δε θα πρέπει να είμαι ο εαυτός μου;»

Μάλιστα η JLo, παραδέχεται ότι τώρα που μεγαλώνει γίνεται όλο και πιο πλεονέκτρια, αφού τα θέλει όλα… εις διπλούν.

Και τελειώνοντας δηλώνει με νόημα: «Η καριέρα ενός καλλιτέχνη δεν αρχίζει στα 21 και τελειώνει στα 51». Έτσι δηλαδή για να σταματήσουν και τα πικρόχολα σχόλια.

Δείτε ένα βίντεο με την Jennifer Lopez
 ΠΗΓΗ: www.star.gr
 Για να δείτε το βίντεο χρησιμοποιείται mozilla firefox
Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...