Σε φεστιβάλ gay είχε πάει η ταινία

Και πήρε τις καλύτερες κριτικές!



Η συγκεκριμένη ταινία είχε προγραμματιστεί να προβληθεί στο πρώτο αντιφεστιβάλ σκηνοθετών το 1977, αλλά λογοκρίθηκε λόγω του περιεχομένου της. «Ως πότε πρέπει ο λαός να τρώει τα σάπια κρέατα της παρακμής!» είχε αποφανθεί η επιτροπή. Ωστόσο η ταινία προβλήθηκε στα....

μεγαλύτερα gay φεστιβάλ και απέσπασε σημαντικές κριτικές! Εξίσου ανατρεπτική ήταν και η άλλη ταινία του Τάκη Σπετσιώτη με πρωταγωνιστή τον Νίκο Μουρατίδη. Η «Λίζα και η άλλη», στην οποία ο Νίκος Μουρατίδης ως άλλη Λάιζα Μινέλι παρωδεί τους φόβους των γονιών μην τους βγει ο γιος ομοφυλόφιλος. Μια ταινία που στηλιτεύει τα κοινωνικά στερεότυπα της εποχής! Η «Espresso» επικοινώνησε με τον σκηνοθέτη της ταινίας Τάκη Σπετσιώτη, ο οποίος παραδέχτηκε ότι ο ίδιος ανάρτησε τα αποσπάσματα των ταινιών του και σχολίασε, ερωτηθείς για τον Νίκο Μουρατίδη: «Γιατί να ενοχληθεί ο Νίκος; Οι ταινίες γυρίστηκαν τριάντα τρία χρόνια πριν. Και στην εφορία να ήταν, θα είχε παραγραφεί! Αυτό είναι έργο τέχνης, δεν αφορά τον κ. Μουρατίδη ή οποιονδήποτε άλλον, έχει φύγει από εκείνον!» Οπως μας είπε ο Τάκης Σπετσιώτης: «Εχω κάνει έξι ταινίες και ανάμεσά τους ήταν και η “Λίζα και η άλλη”. Να δείτε όλο το έργο μου μαζί. Μ’ αυτό έκανα την πτυχιακή μου στη σχολή Σταυράκου που ήταν ανωτέρα σχολή και πήρα το πτυχίο μου από το υπουργείο Παιδείας. Ημασταν συμμαθητές με τον Μουρατίδη, ήθελε να γίνει σκηνοθέτης. Δεν τον έχω παρακολουθήσει και πολύ από τότε, έχει αλλάξει ο δρόμος μου». - Πώς επιλέξατε τον Νίκο Μουρατίδη; Ημασταν συμμαθητές στη σχολή κινηματογράφου. Ο Νίκος ήθελε να γίνει σκηνοθέτης. Στη σχολή κάναμε ο καθένας από κάτι. - Εκκεντρική ταινία... Είμαι εκκεντρικός εγώ, όλες οι ταινίες που έχω κάνει είναι εκκεντρικές.
espresso

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...