ΣΤΟ GALA Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΛΑΜΠΙΡΗ



Η νιόπαντρη παρουσιάστρια του «SUPER STAR» μιλά αποκλειστικά για τα νέα δεδομένα στην προσωπική της ζωή και πιο ευτυχισμένη από ποτέ μας ανοίγει την καρδιά της.Στον σύζυγό της αναφέρεται με λόγια αγάπης, τρυφερότητας και θαυμασμού: «Ο Θανάσης μου΄χει βγάλει πράγματα από μέσα μου. Στην κυκλοθυμία μου έχει βρει τον τρόπο που πρέπει να με χειρίζεται. Αυτό λοιπόν είναι το όπλο που με κέρδισε πραγματικά και με έλυσε. Μου’σπασε κάθε ανασφάλεια, κάθε φραγμό, κάθε επιφυλακτικότητα...απλώς με ξεγύμνωσε».Για τη μεγάλη δημοσιότητα που πήρε το θέμα του γάμου της αναφέρει χαριτολογώντας στη Μαρία Σταματέρη: «Δεν πίστευα ποτέ ότι αυτός ο γάμος θα ενδιέφερε κάποιον, στο ορκίζομαι αυτό. Απλώς είναι ένας γάμος, γιατί πρέπει να ενδιαφέρει κάποιον άγνωστό μου άνθρωπο; Όταν λοιπόν με παίρνανε οι συνάδελφοι και μου λέγανε που θα γίνει για να στείλουμε φωτογράφο, ένιωσα τουλάχιστον για δύο εβδομάδες star κι εγώ!».


Η όμορφη παρουσιάστρια χαρακτηρίζει τη σχέση με τον σύζυγό της Θανάση Αδαμόπουλο καρμική και μιλά τόσο για την γνωριμία τους όσο και για την πρόταση γάμου. Σε ερώτηση της οικοδέσποινας του Gala για τον αν η κόρη της Μαρίσα ήθελε να την δει παντρεμένη, η Χριστίνα Λαμπίρη απαντά: «Ναι, ήθελε να με αποκαταστήσει. Λόγω του δεσίματος που έχουμε και επειδή λείπει τώρα, το μυαλό της είναι σε μένα. Αλλά θέλω να σου πω το εξής και το ίδιο ισχύει και για τον Θανάση. Με τους πρώτους ανθρώπους που το συζητήσαμε ήταν τα παιδιά μας. Πήραμε πρώτα την έγκριση και την ευχή τους και μετά είπαμε «και τώρα συνεχίζουμε...»».Για την αγαπημένη του σύζυγο μιλά αποκλειστικά στην εκπομπή μας ο Θανάσης Αδαμόπουλος σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του.


«Η Χριστίνα είναι πάρα πολύ ευαίσθητη, είναι πάρα πολύ καλό παιδί...Άλλωστε αν δεν είχε όλα αυτά τα προσόντα τα οποία συμπίπτουν με τα δικά μου θα την παντρευόμουν;» Σε επαγγελματικό επίπεδο η Χριστίνα Λαμπίρη μιλά για τα 8 χρόνια της εκπομπής της που είναι πάντα στην πρώτη γραμμή και αναλύει το τηλεοπτικό τοπίο με τρόπο καυστικό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...