Η Τζούλια Αλεξανδράτου στο νοσοκομείο


"ΑΝΗΣΥΧΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΟΝΗ"


Σε τηλεφωνική επικοινωνία της με την εκπομπή «Super Star», η Τζούλια Αλεξανδράτου μίλησε για την αιφνίδια εισαγωγή της στο νοσοκομείο, μετά από «τρομερούς πόνους» που ένιωσε και την ανησύχησαν.



«Έκανα κάποιες εξετάσεις οι οποίες θα..

βγουν την Παρασκευή. Οι γιατροί μου είπαν, αν θέλω, να μείνω στο νοσοκομείο και να ηρεμήσω κάπως, και να προσέχω γενικότερα τον εαυτό μου» εξήγησε η Τζούλια, η οποία παρ' όλα αυτά επέστρεψε στο σπίτι της, όπου και προσπαθεί να ξεκουραστεί. «Πήγα μόνη μου στο νοσοκομείο» συνέχισε, ενώ σχετικά με το τι προκάλεσε αυτά τα συμπτώματα είπε: «Δεν τρώω καλά. Περνάω πάρα πολύ άγχος. Έχω κάποια ψυχοσωματικά που μου βγαίνουν, αυτό με ανησυχεί. Το άγχος μου βγαίνει στο σώμα μου. (…) Κοιτάω πολύ τη δουλειά μου αυτή την περίοδο και είναι διάφορα θέματα που με προβληματίζουνε και μου προκαλούν ένα μόνιμο άγχος».



Αποκάλυψε παράλληλα ότι εδώ και αρκετό καιρό αντιλαμβανόταν ότι η υγεία της δεν ήταν σε καλή κατάσταση: «Το τελευταίο διάστημα έβλεπα κάποια σημάδια» σχολίασε. Και όσο για το λόγο που προτίμησε να μην κάνει εισαγωγή στο νοσοκομείο, εξήγησε: «Θεώρησα ότι ακόμα δεν χρειάζεται». Παρ’ όλα αυτά δεν απέκλεισε τελείως αυτό το ενδεχόμενο: «Είμαι τελείως μόνη και απλά αυτή τη στιγμή φροντίζω τον εαυτό μου. Μπορεί να πάω και στο νοσοκομείο», ενώ σχετικά με τη λέξη «μόνη» που χρησιμοποίησε πρόσθεσε: «Η οικογένειά μου είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζει αλλά νιώθω ότι πρέπει όλα αυτά να τα περνάω μόνη μου. Έχω αυτό το σύνδρομο. Χρειάζομαι λίγη γαλήνη, τη χρειάζομαι πολύ».

yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...