"Το μεταναστευτικο σε μια χώρα που δεν μπορεί να δώσει δουλειά τους πολίτες της."


"Ολόκληρος ο Ελληνικός λαός τον τελευταίο μήνα έχει τρελαθεί να ακούει από τον ηλεκτρονικό και τον έντυπο τύπο για το μεταναστευτικό και την ιθαγένειά τους,τι πρέπει να γίνει και τι δεν πρέπει.Δεν είμαι ούτε ρατσιστής ούτε ξενοφοβία έχω ,ούτε ακροδεξιός είμαι. Είμαι ΄Ελληνας πού αγαπώ την πατρίδα μου και απαιτώ από τους ιθύνοντες Πολιτικούς να ζώ στην πατρίδα μου αξιοπρέπεια. Και σας εξηγώ αμέσως γιατί το αναφέρω αυτό. ΄Οταν η χώρα μου παρουσιάζει τεράστια οικονομικά προβλήματα και αναγκάζεται να βγάζει στο δρόμο χιλιάδες ανέργους από διάφορες υπηρεσίες, όταν χιλιάδες καταστήματα κλείνουνε και επιχειρήσεις και ο Ελληνικός λαός βρίσκεται αντιμέτωπος με το ...


φάσμα της φτώχειας και της κακομοιριάς ,τότε σας ερώτώ όλους σας ,όσοι μας Κυβερνήσατε και μας Κυβερνάτε τι να τους κάνετε τους μετανάστες .Πεινάει το σπίτι σας και εσείς δίνετε φαει να σώσετε το σπίτι του γείτονα.Η χώρα μου κύριοι Πολιτικοί δεν μπορεί να θρέξει τους ΄Ελληνες αυτό δεν το σκέφτεστε τι θα γίνει με ολους αυτους αφού αποκτήσουνε τα ίδια δικαιώματα με τους ΄Ελληνες. Δεν θα διαφωνήσω ότι υπάρχουνε μετανάστες και τα παιδιά τους που έχουνε ενσωματωθεί με την κοινωνία μας νομίζω σε αυτούς δεν έχει κανένας καμμία αντίρρηση.Αλλά να μας στέλνουνε ορδές λαθρομεταναστών και εμείς να λέμε κρίμα πρέπει να τους βοηθήσουμε ε αυτό παρά πάει. Δεν βλέπουνε ότι παίρνουνε την μπουκιά του Ελληνα από το στόμα. Η χώρα μας είναι μικρή δεν αντέχει τόσους. Κατεβήκε ποτέ κανένας πολιτικός σε καμμιά γειτονιά να δεί τι συμβαίνει. Ας αφήσουνε τα Βόρεια ή τα νότια προσάστια και ας δούνε την υποβάθμιση της χώραςμας στον συγκεκριμένο τομέα. Επίσης αυτοί οι κ.κ Αλμούνια ,Τρισέ ,Τραπεζίτες που κάθε βράδυ μα ζαλίζουνε με τις παπα...ριές του, αυτό το χάλι δεν το βλέπουνε. Αλλά θα πρέπει κάποιος να είναι πολύ αφελής να μην γνωρίζει ότι αυτοί μας δημιούργησανε και το μεταναστευτικό και σκοπίμως ζητάνε και την ιθάγνένεια να δοθεί , διότι έτσι την Ελλαδίτσα μας θα την έχουνε στο χέρι και πάντα στα όρια της φτώχειας. Εάν μέσα στο μπλόκ σας διάβασα ότι το 85% των Ελλήνων είναι κατά της μετανάστευσης δεν είναι ψέμα το γνωρίζουνε πολύ καλά οι πολιτικοί μας. Εάν έχουνε την αντίθετη άποψη μπορούνε κάλλλιστα να απευθυνθούνε στον Ελληνικό λαό ,όπως κάνανε κάποτε που θέλανε να γίνουνε αρχηγοί στα κομμάτά τους. Αμα αγαπάς την Ελλάδα και τους ΄Ελληνες προστάτεψέ τους, γιαυτό σας ψηφίζουμε."


ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...