Σκόκο: Δεν ξέρω αν θέλω να μείνω

Ο Νάτσο Σκόκο δεν ξεκαθάρισε την κατάσταση.

Ο Αργεντινός παρουσιάστηκε αινιγματικός για το μέλλον δείχνοντας απόλυτη εμπιστοσύνη στον μάνατζερ του.


Το πρόσωπο των τελευταίων ημερών, ο Νάτσο Σκόκο μίλησε για το ενδεχόμενο μεταγραφής του σε άλλη ομάδα στο περιθώριο της βράβευσης του ως MVP της 16ης αγωνιστικής της Σούπερ Λιγκ.
 
“Ότι πει ο μάνατζερ μου” είπε ο μεσοεπιθετικός της ΑΕΚ που έδειξε να συμφωνεί με όσα είπε ο Παύλος Διαννής πριν από λίγες μέρες, ενώ απέφυγε να απαντήσει σε περισσότερες ερωτήσεις για το μέλλον του :
 
“Εγώ είμαι συγκεντρωμένος στις προπονήσεις και δεν ασχολούμαι με τίποτε άλλο εξωαγωνιστικό. Όλα τα άλλα χειρίζεται ο μάνατζερ μου. Ξέρω ότι θα κάνει το καλύτερο για μένα και την οικογένεια μου. Του έχω εμπιστοσύνη σε ότι αφορά το μέλλον μου. Δεν θέλω να πω κάτι άλλο. Για οτιδήποτε άλλο μιλήστε με αυτόν”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο Σκόκο ενώ σε ερώτηση που του έγινε για το αν θέλει να μείνει στην ΑΕΚ απάντησε : “Δεν ξέρω”.
 
Στην συνέχεια ο Αργεντινός μίλησε για την πορεία της ΑΕΚ στο πρωτάθλημα αλλά και για το πρόβλημα που αντιμετωπίζει ο συμπατριώτης του Λουτσιάνο Γκαλέτι.
 
“Δεν είμαι ικανοποιημένος από την θέση που έχουμε. Θα ήθελα να είμαστε πιο ψηλά στην βαθμολογία, όμως θα παλέψουμε για την είσοδο στα πλέι-οφ. Θέλω να αφιερώσω το βραβείο στον κόσμο της ΑΕΚ.
 
Ο Γκαλέτι είναι μεγάλος παίκτης, έχει βοηθήσει πολύ την ομάδα του. Του εύχομαι περαστικά, να αναρρώσει γρήγορα και να επιστρέψει πιο δυνατός στους αγωνιστικούς χώρους”, κατέληξε ο Νάτσο Σκόκο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...