ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΦΙΛΙΠΠΟ ΚΑΜΠΟΥΡΗ


ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
Ήταν μέσα του 2001, ότι που είχα απολυθεί από το ναυτικό και προσπαθούσα ξανά να κάνω τις επαφές μου με τα media ώστε να ασκήσω το επάγγελμα που πάντα ονειρευόμουν και που σπούδασα. Ήταν τότε και εκείνη η περίοδος που άρχισαν να "σκάνε μύτη" οι πρώτες free press εφημερίδες.

Μαζί με την Metrorama λοιπόν, έπεσε στα χέρια μου κάποια στιγμή τυχαία και μια "κωλ οφυλλάδα" (έτσι τουλάχιστον απεδείχθη μετά!) με τον τίτλο COSMOPOLIS. Διάβασα αμέσως την ταυτότητα της και πήρα τηλέφωνο ώστε να ζητήσω έναν υπεύθυνο για να μάθω υπ'όψιν ποιού θα στείλω κάποιο βιογραφικό.

Μου είπαν να περάσω από τα γραφεία τους που βρίσκονταν στον Πειραιά, χωμένα σε μια πολυκατοικία σε ενα στενάκι μεταξύ της Σωτήρος Διός και του κεντρικού δρόμου κοντά στη Novabank της περιοχής. Έφτασα. Το κουδούνι έγραφε Cosmopolis αλλά η εταιρεία ήταν η δήθεν μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα ΑΠΟΛΛΩΝ Α.Μ.Κ.Ε. στην οποία βασιλιάς και πριγκήπισσα (λόγω τουπέ υπεράνω), ήταν τα αδέλφια Φίλιππος και Τζίνα Καμπούρη (νυν Droulis, τρομάρα της!).
Μαζί τους συνεργάστηκα στην εφημερίδα μόνο για ένα-δυο τεύχη αν θυμάμαι καλά με το κλασσικό εκδοτικό πρόσχημα του δόκιμου και τους άφησα στα κρύα του λουτρού επειδή ξενέρωσα! Μετά από μια μικρή mediaκη περιπλάνηση ωστόσο, ένα ωραίο απόγευμα χτυπάει το τηλέφωνο του σπιτιού μου και το σηκώνω ακούγοντας την φωνή του Φίλιππου Καμπούρη να μου ζητά εκ νέου συνεργασία για μια ακόμα εκδοτική του απόπειρα που ονομαζόταν "Δημοτική Εκτροπή", μια ακόμα κλασσική κωλοφυλλάδα που έμφανίζεται συνήθως σε περιόδους δημοτικών ή βουλευτικών εκλογών.

Τότε τους βρήκα σε φάση μετακόμμισης σε νέο κτήριο και μάλιστα τους έκανα και θελήματα αχθοφόρου πέρα από το να γράφω κείμενα για την εφημερίδα τους. Αυτό βέβαια είχε σαν αποτέλεσμα μετά από 1-2 μήνες, επειδή δεν έβλεπα φως στον ορίζοντα, να αρχίσω να κάνω παράπονα μισθολογικού χαρακτήρα.

Ο Θρασσυς τσογλανάκος (ο οποίος έμαθα πως ήταν και μικρότερός μου ηλικιακά), τότε έκανε και gueststarιλίκια σαν personna panelista psonious tileoptikous σε κάτι μεσημεριανές εκπομπές με αποτέλεσμα να τα έχει όλα γραμμένα και το θέμα εφημερίδα το είχε αναλάβει η Τζίνα.

Επειδή κατάλαβαν λοιπόν πως εγώ χωρίς χρήμα δεν λειτουργώ αποφάσισαν να με σουτάρουν αλλά αυτή την απόφαση την ανακοίνωσε σε εμένα ο χοντρούλης με τα μαλλιά καρφάκια. (Μα πως είναι έτσι αυτός ο μπούλης ! Σαν τον Fido Dido με παραπανίσια κιλά !)

Μπορώ να πώ πως από μιας απόψεως λυτρώθηκα κιόλας με την φυγή μου από εκεί αν και σπάστικα που τελικά το μόνο που αποκόμμισα ήταν τα μαύρα χρήματα που μου χρώσταγε, ένα cd της Πάμελα (δανεικό και αγύριστο) και ο τίτλος του παιδιού για τις εξωτερικές εργασίες !

Ε,ρε και να δούλευα λίγο παραπάνω εκεί να μάζευα και άλλα για την καμένη γούνα τους ! Το πόσο ψωνισμένος μπορεί να είναι ένας άνθρωπος το συνειδητοποίησα μαζί τους τελικά παρακολουθώντας τις αντιδράσεις τους. Βέβαια άλλοι τους είχανε ήδη πάρει χαμπάρι πολύ πιο πρίν από εμένα. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο εκείνο το περιστατικό που εγώ, μπαίνοντας στην πολυκατοικία που στεγαζώταν αρχικά η εφημερίδα τους, συνόδευσα μια δικαστική επιμελήτρια που είχε σκοπό να παραδώσει στην τότε γραμματέα (και γκόμενα του Καμπούρη, Τόνια), ένα εξώδικο.

Τα ψώνια παραμένουν όμως πάντα ψώνια. Κι εγώ δυστυχώς τώρα, ως απλός τηλεθεατής, είμαι υποχρεωμένος να τους τρώω στη μάπα είτε βλέποντας κατά περιόδους, την Τζίνα στα πάνελ της κολλητής της (όπως την παρουσίαζε) φίλης, Τατιάνας Στεφανίδου, είτε βλέποντας το ημίτρελο θρεφτάρι που έχει για αδελφό, να παρουσιάζει κίτρινες trash εκπομπές στο Extra3 συνεχίζοντας να ανήκει στην κατηγορία των panelistas xerolas tileoptikous ατόμων.

Αυτό που δεν μπόρεσα ποτέ μου να διανοηθώ όμως, είναι πως κατάφερε η γλωσσού Τζίνα Droulis να γίνει έστω και για λίγο το κορίτσι του Γεωργίου στο καφενείο των φιλάθλων όταν αυτό το φιλοξενούσε η τηλεόραση του Alpha! ΗΜΑΡΤΟΝ ! Ούτε ο φαφούτης δεν την άντεξε στο πλευρό του τότε στο κανάλι, κι εμείς ακόμα τους κοιτάμε στην τηλεόραση;
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

k mena mou xrwstage alla etsi tin eixe dei.. na douleyoume tsampa..

Ανώνυμος είπε...

etsi gvalte tous stifora...

Ανώνυμος είπε...

re ton xontro, oti nanai einai...

Ανώνυμος είπε...

xaxaxa ta pswnia tou eleous nomizoun oti einai k star

Ανώνυμος είπε...

nai k to paizoun k dimosiografoi me pseytothemata!!! katantiaaaaa!!!

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...