H ANTZEΛΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΤΟ GALA



Το «Gala» και η Μαρία Σταματέρη φιλοξενούν αυτή την Κυριακή τη λαϊκή τραγουδίστρια Άντζελα Δημητρίου. Η λαίδη του πενταγράμμου μας ανοίγει το σπίτι της στην Ηλιούπολη αλλά και την καρδιά της.Σε όμορφη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα, με φόντο τους χρυσούς και πλατινένιους δίσκους της, η Άντζελα Δημητρίου ρίχνει τα βέλη της και κατονομάζει όλους αυτούς που στο παρελθόν την εκμεταλλεύτηκαν, αναγνωρίζοντας παράλληλα και τα δικά της λάθη. Για την κόντρα που έχει ξεσπάσει ανάμεσα σε εκείνη και την Τζούλια Αλεξανδράτου μιλά με λόγια σκληρά και στον χαρακτηρισμό του νεαρού μοντέλου που την αποκάλεσε «υπερήλικα» απαντά: - «Μακάρι τέτοιο σώμα σαν το δικό μου να είχαν όλες και αν χρειαστεί, Μαρία μου, κάποια στιγμή να φτιαχτώ ολόκληρη θα το κάνω, γιατί θέλω να πεθάνω νέα και ωραία... Κάποια έλεγε ότι «δεν με άγγιξε ούτε καν ο άνεμος» κι εγώ αυτό λέω».

Εξομολογείται το σοκ που υπέστη από την πρόσφατη περιπέτεια υγείας της μονάκριβης κόρης της, Όλγας, και ξεκαθαρίζει το τοπίο για το τι πραγματικά συνέβη. Δεν διστάζει μπροστά στην κάμερα να παραδεχτεί πως έσφαλλε:

- «Έδωσα στην Όλγα πολλά υλικά πράγματα. Νόμιζα ότι δίνοντάς της τόσα πολλά, αυτό είναι αγάπη, αυτό είναι μάνα. Το κατάλαβα τώρα στα 55 μου, δεν είναι μάνα αυτό».

Ευτυχισμένοι και πιο ερωτευμένοι από ποτέ, ο Γιώργος Τρούπης και η Άντζελα Δημητρίου μιλούν για τους λόγους που ώθησαν στον χωρισμό και στην επανασύνδεσή τους.

- «Δεν χωρίσαμε ποτέ, η Άντζελα για μένα είναι τα πάντα. Ό,τι και να έχει συμβεί στη ζωή μας, κάτι γίνεται και είμαστε μαζί» λέει για πρώτη φορά ο Γιώργος Τρούπης.

Η Άντζελα τονίζει:

- «Το βράδυ που έγινε η επανασύνδεση ήρθε στο μαγαζί και μου είπε: Ήρθα να πάρω τη γυναίκα μου...».

Σε ερώτηση της Μαρίας Σταματέρη για το αν θα ήθελε ένα παιδί από τον Γιώργο Τρούπη η λαϊκή ερμηνεύτρια ανοίγει την καρδιά της:

- «Θέλω να υιοθετήσω ένα μωρό, ένα μελαχρινό κοριτσάκι που να μοιάζει στο Γιώργο και να το μεγαλώσω εγώ κι ο Γιώργος. Είναι κάτι που το θέλω πολύ και θεωρώ ότι θα μας δέσει ακόμα περισσότερο...».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...