ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΟ BLOG ΜΑΣ

Tου Σταύρου Μαρίνη

Ευχαριστούμε όλους εσάς που στηρίζετε αυτόν εδώ τον Δίαυλο Επικοινωνίας και Ενημέρωσης πάνω και πέρα από οποιοδήποτε επιχειρηματικό συμφέρον. Μας κάνατε πολύ καλό με τις απόψεις που μας στείλατε για το πως θα θέλατε να γίνουμε. Πλέον λειτουργούμε όπως θα θέλατε για αυτό και τα κείμενά μου έχουν ελαχιστοποιηθεί αφού δεν σας ενθουσίαζαν οι προσωπικές μου αναλύσεις πάνω σε διάφορα θέματα της ζωής και όχι της Επικαιρότητας. Τώρα πάλι μου ζητάτε να παίρνω θέση στην γνωστή κόντρα Μάκη-bloggers αλλά τι θέση άλλη να πάρω; Τα έχω γράψει κατά καιρούς και αφού δεν γίνομαι αντιληπτός δεν θα επανέρχομαι συνέχεια σε ένα θέμα που λογικά θα έπρεπε να έχει λήξει από καιρό. Οι "μαγκιές" του Μάκη δεν τρομάζουν κανένα παρά μόνο όσους έχουν κάτι να κρύψουν και εμείς δεν ΚΡΥΨΑΜΕ ποτέ τίποτα. Δεν μας αφορούν οι δηλώσεις του σε ηλεκτρονική μουσική εφημερίδα φανταζόμαστε και η αναφορά του σε συνεργάτες του που έφυγαν από την εκπομπή για να πλουτίσουν δεν θεωρούμε ότι αφορά όσους με 700-1300 ευρώ καθαρά τον μήνα δούλευαν όλη μέρα επειδή πίστευαν ότι κάνουν λειτούργημα. Τώρα εάν έχει κάτι εναντίον μου ο κύριος Τριανταφυλλόπουλος μπορεί να το πει. Εγώ δούλευα επειδή γούσταρα τις εκπομπές του και κυρίως επειδή ήταν ο διαφορετικός δημοσιογράφος που τα έβαζε με όλους ΚΑΙ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Τώρα εάν θέλει να τα βάλει με τον Σωκράτη και χωρίς δικαίωμα του αλλά δεν τον ακολουθώ σε αυτόν τον κατήφορο έχει τους νέους συνεργάτες του που μπροστά τους ο Θέμος μοιάζει αγγελούδι. Αυτά προς το παρόν και θα επανέλθουμε με πολύ ρεπορτάζ για κάποιους που υποτιμάνε συνεχώς την νοημοσύνη μας,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...