Ο «ανανεωμένος» Taylor Lautner




Ξετρελαμένος με τα μαλλιά του είναι ο 17χρονος ηθοποιός της ταινίας «Twilight: New Moon», Taylor Lautner, όπως αναφέρει στην αμερικανική εφημερίδα «Boston Globe».

O Taylor Launter πριν...«Δεν ήθελα να κουρέψω τα μαλλιά μου, αλλά, όταν είδα τον εαυτό μου στον καθρέφτη ξετρελάθηκα. Δεν με αναγνώριζα! Τελικά μου αρέσουν πολύ τα κοντά μου μαλλιά».


Ο Taylor Lautner αναφέρθηκε και στην ταινία, λέγοντας ότι αρχικά, όταν του δόθηκε ο ρόλος δεν του πολυάρεσε, όμως, διαβάζοντας στη συνέχεια τους χαρακτήρες και τη θεματολογία, εντυπωσιάστηκε τόσο που γύρναγε τη μία σελίδα μετά την άλλη.

«Τα μοναδικά βιβλία, που έχω διαβάσει έως τώρα, είναι αυτά του σχολείου και αυτά... μισά! Το μόνο που μου έχει κινήσει το ενδιαφέρον είναι το βιβλίο της ταινίας: τόσο η υπόθεσή της όσο και οι χαρακτήρες. Ο ένας είναι καλύτερος από τον άλλον».

Ο ηθοποιός μίλησε επίσης και για την προσπάθεια που κατέβαλε για να χάσει κάποια κιλά, τρώγοντας κάθε δυο ώρες.

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...