Shakira: «δεν είμαι νορμάλ»

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΕ MOZILLA FIREFOX
«Δεν είμαι νορμάλ», εξομολογείται η Shakiraσε συνέντευξή της, ενώ το ντεμπούτο του έκανε το videoclip για το νέο της τραγούδι «Did It Again»!

Μιλώντας στην εφημερίδα «TheGuardian», η σέξι τραγουδίστρια αποκαλύπτει πως ξεκίνησε να τραγουδά στο σχολείο και σε ηλικία 8 ετών έγραψε τα πρώτα της τραγούδια. Μάλιστα, ο μπαμπάς της έσπευσε να τα… ασφαλίσει σε συμβολαιογράφο, καθώς πίστευε στο ταλέντο της κόρης του.

Στα 14 είχε ήδη συμβόλαιο με δισκογραφική, αν και στα 17 κινδύνευσε να το χάσει, για να γίνει σήμερα μια από τις πλέον επιτυχημένες τραγουδίστριες διεθνώς και η περιουσία της υπολογίζεται σε πάνω από 30 εκατομμύρια ευρώ.

Η Shakira δεν κρύβει το ότι πάει σε ψυχαναλυτή εδώ και 8 χρόνια, ενώ μιλά με θαυμασμό για το φιλανθρωπικό της έργο και το ίδρυμα «Pies Descalzos» που ίδρυσε στα 19 της για την μόρφωση των φτωχών παιδιών στην Λατινική Αμερική.

«Δεν μπορώ να παραπονεθώ… όταν κοιτάζω πίσω μου δεν πιστεύω το μονοπάτι που έχω διανύσει, γιατί πάντα νιώθω σαν να μην έχω κάνει τίποτα στην πραγματικότητα», καταλήγει.

Aπολαύστε το νέο της video clip!
Bookmark and Share

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...