Η Ντόρα μιλάει στο Mediasoup, για την αγωγή στο Veto, το ''τυφλό μίσος'' και το ''σεξισμό''


-Κυρία Μπακογιάννη, την προηγούμενη Κυριακή, στην εφημερίδα «Veto», γίνατε στόχος μιας πολύ σκληρής προσωπικής επίθεσης. Γιατί νομίζετε ότι συνέβη αυτό;

Δεν είναι μεμονωμένο γεγονός. Εδώ και καιρό δέχομαι συντονισμένες επιθέσεις από πολλά
κέντρα, με στόχο να με πλήξουν σε προσωπικό και πολιτικό επίπεδο.
Όμως αυτή τη φορά η αθλιότητα ξέφυγε από κάθε όριο. Επειδή δεν βρίσκουν πολιτικά...

επιχειρήματα, επιτίθενται άνανδρα στη γυναικεία μου υπόσταση, με αθλιότητες για την

προσωπική μου ζωή, ακόμα και για τη σχέση μου με τα παιδιά μου.


ΧΥΔΑΙΟΤΗΤΑ, ΤΥΦΛΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΣΕΞΙΣΜΟΣ

Είναι πια επίθεση απίστευτης χυδαιότητας, η οποία αντανακλά σε κάθε γυναίκα που θέλει να

έχει παρουσία στα δημόσια πράγματα.

Είναι μια επίθεση που καθοδηγείται από τυφλό μίσος και από έναν απαράδεκτο σεξισμό.

Πρέπει να ντρέπονται οι αυτουργοί, φυσικοί και ηθικοί και φυσικά όσοι επιχαίρουν με αυτήν.


-Κινηθήκατε και δικαστικά εναντίον της εφημερίδας, του κ. Τριανταφυλλόπουλου, ζητώντας 3.000.000 ευρώ ..

Ναι, έχω καταθέσει αγωγή και χαίρομαι που την υπέγραψε η συνάδελφος Βουλευτής

και γνωστή δικηγόρος Ελίζα Βόζεμπεργκ...

- ...ξέρετε, κάποιοι διστάζουν να προχωρήσουν σε αγωγές, ακόμη κι όταν αδικούνται κατάφωρα, από το φόβο νέου ..κύκλου λάσπης. Εσείς υπολογίσατε το κόστος μιάς τέτοιας κίνησης;

Γνωρίζω ότι αυτή η κίνηση, θα έχει κόστος για μένα, το οποίο πιθανότατα θα μεταφραστεί σε

τόνους νέας λάσπης, αλλά το θεωρώ υποχρέωσή μου προς την οικογένειά μου, αλλά και σε

κάθε γυναίκα, που δεν μπορεί να πέφτει θύμα τέτοιας μεταχείρισης.

Και έχω ξεκαθαρίσει ότι το ποσό της αγωγής, θα δοθεί στο ίδρυμα αστέγων του Δήμου

Αθηναίων και στο σύλλογο παιδιών με καρκίνο «Ελπίδα».


-Έχετε απευθυνθεί σε γυναικείες οργανώσεις, για να καταδικάσουν την επίθεση αυτή;

Κάποιες γυναίκες ευαισθητοποιήθηκαν από μόνες τους και τις ευχαριστώ. Δείτε όμως μια

διαφορά: Ανάλογες επιθέσεις έγιναν και σε άλλες γυναίκες πολιτικούς στο εξωτερικό, όπως η

Άγκελα Μέρκελ και η Σεγκολέν Ροαγιάλ.

Όταν εκεί συνέβησαν ανάλογα περιστατικά, όλος ο δημοσιογραφικός κόσμος ξεσηκώθηκε

καταδικάζοντας τις χυδαιότητες.

Εδώ ακούστηκαν ελάχιστες φωνές, μία από τις οποίες είναι η δική σας. Αφήνω στην κρίση των

πολιτών να ερμηνεύσουν γιατί στην επίθεση προς το πρόσωπό μου υπήρξε τέτοια ανοχή…
mediasoup

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...