Mάικ Μπατίστ: "Φέτος ο Ολυμπιακός είναι καλύτερος"


Ο "χαζομπαμπάς" Μάικ Μπατίστ μιλάει στο SPORT 24 για την επιστροφή του στον αυριανό (18/11) προημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδος με τον Πανελλήνιο, για τις ομηρικές μάχες με τον Ρόντρικ Μπλέικνι και τον Ντρου Νίκολας στο "NBA 2K10", για τη νέα γρίπη που...



...χτύπησε τον Νίκολα Πέκοβιτς και φυσικά για τον μεγάλο ανταγωνιστή Ολυμπιακό, "ο οποίος ήταν καλύτερος πέρυσι".

-Συμπληρώθηκε ένας μήνας από την ημέρα που τέθηκες νοκ άουτ με θλάση. Πώς τα κατάφερες αλήθεια χωρίς μπάσκετ;

"Ήταν εξωφρενικά δύσκολο, αλλά το είχα βιώσει και άλλες φορές, οπότε ήξερα ότι έπρεπε να κάνω υπομονή και ότι επρόκειτο για ύπουλο τραυματισμό. Η ειρωνεία ήταν ότι εγώ και ο Κώστας (Τσαρτσαρής) βγάλαμε όλη την προετοιμασία στο Σλάτιμπορ και τραυματιστήκαμε εγώ την τελευταία ημέρα και εκείνος λίγο αργότερα. Μόνο που εγώ στάθηκα διπλά άτυχος, καθώς αφότου έγινα καλά στη μέση, μπήκα κάπως δυνατά στις προπονήσεις με αποτέλεσμα να πάθω θλάση και να χάσω τους πρώτους επίσημους αγώνες της ομάδας σε Α1 και Ευρωλίγκα".

-Οι ιατροί τι λένε τώρα;

"Μου λένε ότι είμαι έτοιμος να παίξω, αλλά και ότι πρέπει να προσέχω. Με ξέρεις όμως! Οταν έλθει η ώρα του αγώνα με τον Πανελλήνιο, θα τρελαθώ! Αυτό για μένα είναι ευχή και κατάρα, αλλά δεν μπορώ να κάνω αλλιώς. Είναι το στιλ μου. Παίζω πάντα με πάθος, δεν μπορώ να υποβάλω τον εαυτό μου στη δοκιμασία να παίξει με σβηστές μηχανές. Για μένα υπάρχει μόνο ένας δρόμος".

-Ποιο είναι το καινούργιο στοίχημα που βάλατε με τον Ρόντρικ Μπλέικνι εν όψει της αναμέτρησης με την ομάδα του τον Πανελλήνιο στο ΟΑΚΑ;

"Ακόμη δεν έχουμε βάλει στοίχημα. Πιθανώς ο ηττημένος θα πληρώσει το φαγητό μετά το ματς. Τον τελευταίο καιρό τον έχω κάνει... πελάτη στο 'ΝΒΑ 2Κ10'. Εγώ παίρνω τους Λέικερς και εκείνος τους Νάγκετς γιατί του αρέσει ο Καρμέλο Αντονι. Τις περισσότερες φορές παίζει μαζί μας και ο Ντρου (Νίκολας), ο οποίος διαλέγει τους Σέλτικς. Το διάστημα που έκανα μόνο θεραπεία και καθόλου προπόνηση, έπρεπε να βρω κάτι για να περνά η ώρα μου χωρίς να χρειαστεί να... σπάσω το σπίτι μου από την ανυπομονησία που είχα για να επιστρέψω στα γήπεδα".

-Ναι, αλλά την τελευταία εβδομάδα... απέκτησες μια νέα ασχολία!

"Όντως φίλε. Οταν φέρνεις στον κόσμο ένα παιδί, αλλάζει η ζωή σου! Τώρα σε λίγο θα συνδεθώ μέσω του υπολογιστή με το σπίτι μου στην Αμερική για να δω τον γιο μου, που ξύπνησε. Κάθε βράδυ το κάνω και μου δίνει απίστευτη χαρά. Είναι και όμορφος ο άτιμος σαν τον πατέρα του" (γελάει)...

-Ας γυρίσουμε στα του Παναθηναϊκού. Με δεδομένο ότι όλο αυτό το διάστημα υπήρχαν τρία ονόματα στην "injured list" (Μπατίστ, Γιασικεβίτσιους, Τσαρτσαρής), πόσο κοντά σας έφερε αυτή η κοινή δοκιμασία;

"Είναι πολύ σημαντικό αυτό που λες, μας έφερε πολύ κοντά. Ο τραυματισμός του Κώστα προϋπόθετε υπομονή, γιατί είχε σπάσει ένα κοκαλάκι και είχε το χέρι του στο γύψο. Θέλω να πω δεν μπορούσε να κάνει πολλά πράγματα, από το να περιμένει να γίνει καλά. Με τον Σάρας, όμως, ήλθαμε ακόμη πιο κοντά γιατί και εγώ είχα περάσει το κατώφλι του χειρουργείου όχι μία αλλά τρεις φορές στην καριέρα μου για να υποβληθώ σε επεμβάσεις στα γόνατα και ήξερα τις ιδιαιτερότητες. Τον συμβούλευα, λοιπόν, να κάνει υπομονή και να μην εκνευρίζεται. Είναι περίεργος τραυματισμός, σε αναγκάζει να περνάς πάρα πολλές ώρες στο γυμναστήριο και πρέπει να είσαι πολύ δυνατός χαρακτήρας".

-Σαν να μην έφταναν όλα αυτά ήλθε και η νέα γρίπη να χτυπήσει την πόρτα του Νίκολα Πέκοβιτς. Πόσο σε ανησυχεί αυτός ο καινούργιος ιός;

"Με ανησυχεί όσο πρέπει. Το σημαντικότερο για μένα είναι η άμεση αντιμετώπισή του. Η ενημέρωση του ιατρού από την πρώτη στιγμή που εμφανίζονται τα συμπτώματα. Ετσι έκανε και ο Πέκα. Ενημέρωσε τον ιατρό και εκείνος του συνέστησε να μείνει λίγες ημέρες εκτός προπονήσεων, ώσπου η γρίπη να κάνει τον κύκλο της. Πρόσφατα και ο Τζος (Τσίλντρες) και άλλοι παίκτες του Ολυμπιακού πέρασαν τη γρίπη χωρίς προβλήματα, οπότε είναι κάτι παροδικό. Οι αθλητές που έχουν δυνατούς οργανισμούς ξεπερνούν με ευκολία τη γρίπη. Δεδομένου, ωστόσο, ότι έχουν καταγραφεί θάνατοι, δεν μπορείς παρά να ενδιαφέρεσαι για τους συνανθρώπους σου και να εύχεσαι όλοι όσοι προσβληθούν να την περάσουν ανώδυνα".

-Εν τω μεταξύ, πλησιάζει (29/11) και το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στο ΣΕΦ. Δεδομένων όλων αυτών των προβλημάτων εκατέρωθεν, πιστεύεις ότι είναι καλό το "timing" της αναμέτρησης;

"Καλό-κακό, πρέπει να είμαστε έτοιμοι γιατί ένας αγώνας Ολυμπιακού - Παναθηναϊκού είναι πάντα ξεχωριστός. Αυτό ορίζει, άλλωστε, το πρόγραμμα, οπότε οι δύο ομάδες θα πρέπει να είναι έτοιμες όταν γίνει το τζάμπολ. Οπως όλα δείχνουν ούτε η μια ούτε η άλλη ομάδα θα εμφανιστεί πλήρης στο ΣΕΦ, όμως αυτό δεν αλλάζει το σκεπτικό και τις φιλοδοξίες".

-Ποια είναι η γνώμη σου για τον εφετινό Ολυμπιακό;

"Πιστεύω ότι πέρυσι ήταν καλύτερος. Είχαν τον Λιν Γκριρ, ο οποίος αποτελούσε μόνιμη απειλή για το αντίπαλο καλάθι και δεν χρειάζεται να σας θυμίσω τι είχε κάνει σε εκείνο τον Τελικό Κυπέλλου στο Ελληνικό. Ασφαλώς και έχουν έλθει παίκτες που μπορούν να σκοράρουν όπως ο Κλέιζα. Ο Τζος (Τσίλντρες) παίζει εξαιρετικά φέτος. Εχουν το έμπειρο ντουέτο Παπαλουκά - Βούιτσιτς, είναι καλή ομάδα, αλλά εμένα με ενδιαφέρει τι θα κάνουμε εμείς".

http://www.sport24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...