Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΗ ΣΤΟ GALA


Το «Gala» και η Μαρία Σταματέρη φιλοξενούν την Κυριακή την ηθοποιό Κατερίνα Παπουτσάκη.
 Ανανεωμένη, με εξομολογητική διάθεση, τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο, «ανοίγει» την καρδιά της στην παρουσιάστρια της εκπομπής.
 Ξεκινώντας από τα επαγγελματικά της μιλά:
-         για τη μουσικοθεατρική παράσταση με τίτλο “No Shakespeare please”. Εκεί η Κατερίνα δίνει δείγματα του ταλέντου της και στο τραγούδι.
-         για τον κινηματογράφο και τη νέα ταινία, στην οποία πρωταγωνιστεί, με τίτλο “I love Karditsa”.

 Σε ερωτήσεις της Μαρίας Σταματέρη:
Νιώθεις παρεξηγημένη στην προσωπική σου ζωή; η Κατερίνα, χωρίς δεύτερη σκέψη, απαντά:
- «Αν ήμουν παντρεμένη φαντάζομαι ότι κανείς δεν θα μπορούσε να μου προσάψει κάτι. Τι μου καταλογίζουν δηλαδή, το ότι δεν έχω βρει ακόμα τον άνθρωπό μου; Μπορεί σε τελική ανάλυση αυτό να είναι και λίγο πληγωτικό [δική της έκφραση] για μένα. Από την άλλη δεν μπορώ να μπω στη διαδικασία υποκρισίας μόνο και μόνο για να πω ότι συνδέομαι με κάποιον. Όχι, ευχαριστώ πάρα πολύ».




Σε σχέση με τα ερωτικά σου έχεις επηρεαστεί από τον χωρισμό των γονιών σου;
- «Γενικώς έχω φάει τα μούτρα μου και με λάθος επιλογές και με λάθη. Όσο οξύμωρο και αν ακούγεται αυτό, είμαι ένας άνθρωπος των σχέσεων. Μ’ αρέσει πάρα πολύ η συντροφικότητα, όσο από την άλλη είμαι και τρομερά ελεύθερος άνθρωπος»...


Έχει χτυπήσει για σένα το καμπανάκι της μητρότητας;
- «Είναι στα όνειρά μου να κάνω παιδί... τώρα το πως και το τι δεν το ξέρω. Με γάμο, χωρίς γάμο, single mother, παντρεμένη mother»...


Στη συνέχεια η γνωστή ηθοποιός απαντά και στα δημοσιεύματα που την φέρουν να διατηρεί δεσμό με συμπρωταγωνιστή της στην παράσταση αλλά και για το «κυνηγητό» που δέχεται από τους παπαράτσι. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...