Λεντέσμα: Κανένα πρόβλημα με Ζίκο


«Δεν έχω κανένα πρόβλημα με το Ζίκο. Τον σέβομαι και σέβομαι και τις αποφάσεις του».
Τάδε έφη ο άσος του Ολυμπιακού, Κριστιάν Λεντέσμα μιλώντας σε ΜΜΕ της πατρίδας του. Παράλληλα, τόνισε πως θέλει σαν τρελός να αγωνιστεί κόντρα στον Παναθηναϊκό...


«Φυσικά και θέλω να παίζω. Ποιος δεν θέλει; Ο προπονητής αποφασίζει όμως και εγώ όπως κάθε παίκτης, πρέπει να περιμένω», ανέφερε ο Αργεντινός άσος και συνέχισε: «Θέλω να είμαι παρών σε αυτό το ντέρμπι. Θα κάνω ότι περνάει από την πλευρά μου για να προλάβω».

Όσον αφορά, στα όσα γράφτηκαν στο παιχνίδι πρωταθλήματος με τον Ατρόμητο, είπε: «Για μια ακόμα φορά γράφτηκαν βλακείες. Ήθελα να παίξω, όμως ήμουν άρρωστος.

Την παραμονή είχα 38 πυρετό και με δική μου επιμονή έμεινα στο Ρέντη και είπα να δω πώς θα είμαι την άλλη μέρα. Δεν παρίστανα τον άρρωστο, επειδή είχα πρόβλημα με τον Ζίκο, που δε με έβαζε βασικό. Ήμουν άρρωστος! Όποτε μπορώ παίζω. Είτε ως βασικός, είτε ως αλλαγή».

balla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...