Μουν: Ακατανόητη η απόφαση του ΠΑΟ


Ακατανόητη χαρακτήρισε ο Μπράις Μουν την απόφαση του Παναθηναϊκού να μην τον πουλήσει στην Γουέστ Χαμ και στη συνέχεια να τον παραχωρήσει δανεικό στον ΠΑΟΚ...

Ο Νοτιοαφρικανός αμυντικός μιλώντας σε ιστοσελίδα της πατρίδας του δήλωσε χαρακτηριστικά:

«Μου είναι δύσκολο να κατανοήσω τη λογική με την οποία η διοίκηση αρνήθηκε να με παραχωρήσει με τα χρήματα που της πρόσφεραν. Και μετά από αυτό με έδωσαν δανεικό. Είναι τρελό».

Ερωτηθείς αν η απόφαση των «πρασίνων» ήταν αποτέλεσμα της περιπέτειας που είχε στη πατρίδα του, όπου παρέσυρε με το αυτοκίνητο του μια άτυχη γυναίκα, απάντησε: «Όχι, δεν ήταν αυτός ο λόγος που δόθηκα δανεικός. Αντιθέτως, οι άνθρωποι του συλλόγου με στήριξαν πολύ μετά το δυστύχημα. Ο δανεισμός μου έγινε αποκλειστικά από το γεγονός ότι δεν άρεσα στον προπονητή».

Και συνέχισε: «Είμαι δυνατός σαν άνθρωπος και δεν χάνω εύκολα τη συγκέντρωσή μου. Ασφαλώς και είμαι υπό μεγάλη πίεση, αλλά δεν τα παρατώ, ούτε και παθαίνω κατάθλιψη από αυτά που συμβαίνουν στη ζωή. Αυτό που πρέπει να κάνω από την πλευρά μου είναι να συνεχίσω τη σκληρή δουλειά και θα καλυτερέψουν τα πράγματα».

Ενώ κλείνοντας αναφερόμενος στο γεγονός ότι δε καλείται πλέον στην εθνική ομάδα της Νοτίου Αφρικής, είπε: «Μόνο ο προπονητής μπορεί να εξηγήσει τους λόγους που δεν καλούμαι στην εθνική ομάδα. Στην τελευταία μου εμφάνιση, απέναντι στην Αυστραλία στο Λονδίνο, ήμουν καλός. Μάλιστα σε εκείνο το ματς με είχαν δει οι άνθρωποι της Γουέστ Χαμ. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς έχασα τη θέση μου. Ποιος ξέρει, ίσως μετά την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας από τον Παρέιρα να ξαναπαίζω. ’λλωστε υπό τις οδηγίες του έκανα το ντεμπούτο μου».
balla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...