«Δεν έχω αλλάξει ούτε μια πάνα»




Είναι ένας νέος «χαζομπαμπάς», αλλά ακόμα δεν έχει αναλάβει πλήρως τα πατρικά καθήκοντα. Ο λόγος για τον «άσο» των γηπέδων, Wayne Rooney, ο οποίος εδώ και δέκα μέρες ζει την απόλυτη ευτυχία, μετά την γέννηση του γιου του, Kai Wayne.



Οι νέοι γονείς Coleen και Wayne
Οι νέοι γονείς Coleen και Wayne

Ο ίδιος παραδέχθηκε ότι δεν έχει αλλάξει ούτε μια πάνα ακόμα, όχι γιατί δεν θέλει, αλλά γιατί πάντα προλαβαίνει η γυναίκα του, Coleen, να αλλάξει το μωρό. «Είμαι περήφανος που είμαι πατέρας, αλλά ακόμα δεν έχω αλλάξει ούτε μια πάνα. Για να είμαι ειλικρινής, έμαθα πώς να το κάνω, αλλά η Coleen με προλαβαίνει πάντα», δήλωσε ο ίδιος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...