Ρέντα έχει ο Σισέ στα ντέρμπι!



Ο Τζιμπρίλ Σισέ θα πάρει για πρώτη φορά μέρος σε ντέρμπι «αιωνίων» αλλά γνωρίζει καλά ότι δεν είναι απλά... ποδόσφαιρο και πρόσθεσε ότι έχει ρέντα στα ντέρμπι!
Ο Γάλλος φορ του Παναθηναϊκού χαρακτήρισε την αναμέτρηση του τριφυλλιού με τον Ολυμπιακό ως τρόπο ζωής: «Είναι κάτι παραπάνω από απλά... ποδόσφαιρο εδώ στην Αθήνα. Είναι τρόπος ζωής. Όταν βγαίνεις έξω, το μόνο για το οποίο μιλά ο κόσμος είναι το ποδόσφαιρο. Δεν θα επαναλάβω τα λόγια που χρησιμοποιούν, αλλά οι οπαδοί του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού δεν συμπαθιούνται. Αυτό που όμως μου αρέσει πολύ είναι πως δεν υπάρχει βία και όλη αυτή η κατάσταση είναι διασκεδαστική. Είναι θέμα πάθους και περηφάνιας. Οι οπαδοί θέλουν η ομάδα τους να είναι η βασίλισσα και οι ίδιοι οι βασιλιάδες της Αθήνας. Είναι όμορφο και εμένα με συναρπάζει. Φυσικά έχω μεγάλο κίνητρο. Γενικά έχω ρέντα στα ντέρμπι. Έχω σκοράρει σε ντέρμπι με την Οσέρ, με τη Μαρσέιγ απέναντι στην Παρί Σεν Ζερμέν, με τη Σάντερλαντ εναντίον της Νιούκαστλ, ακόμη και με τη Λίβερπουλ απέναντι στην Έβερτον».
http://www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...