Κατηγορίες για ξυλοδαρμό ανηλίκου στον Ρουμάνο πρόεδρο




Επεισοδιακά ξεκίνησε χθες η προεκλογική εκστρατεία για το δεύτερο γύρο των προεδρικών εκλογών στη Ρουμανία. Ο πρόεδρος της Ρουμανίας, Τράιαν Μπασέσκου, ο οποίος συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ποσοστό ψήφων στον πρώτο γύρο, κατηγορείται για χειροδικία εναντίον παιδιού, στη διάρκεια προεκλογικής συγκέντρωσης, το 2004, στην πόλη Πλοϊέστι.

Στο περιστατικό αναφέρθηκε, αρχικά, δημοσίευμα της εφημερίδας «Gardianul» και στη συνέχεια το θέμα προβλήθηκε από τους περισσότερους τηλεοπτικούς σταθμούς της χώρας. Ο Μπασέσκου αντέδρασε αμέσως, τονίζοντας ότι δεν θυμάται καν το επεισόδιο. «Αφήστε με να το ελέγξω και θα απαντήσω αργότερα», είπε ο κ. Μπασέσκου.

Εν τω μεταξύ, ο μεγιστάνας των ΜΜΕ και πολιτικός των Φιλελεύθερων Ντίνου Πατριτσίου, πρώην σύμμαχος του Μπασέσκου και τώρα αντίπαλός του, δήλωσε ότι ήταν παρών στη συγκεκριμένη προεκλογική συγκέντρωση και ότι είδε τον πρόεδρο να χειροδικεί δύο φορές εναντίον του παιδιού.

Τρεις ώρες αργότερα, ο Μπασέσκου, σε έκτακτη συνέντευξη Τύπου, αρνήθηκε σθεναρά ότι χτύπησε κάποιο παιδί. «Δεν έχω ποτέ χτυπήσει παιδί. Δεν έχω ποτέ χτυπήσει τα δικά μου παιδιά. Δεν έχω ποτέ χτυπήσει τη γυναίκα μου. Ποτέ δεν χειροδίκησα εναντίον παιδιών άλλων», είπε και μίλησε για «βρόμικη εκστρατεία» που διεξάγεται εναντίον του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...