TO EΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥ Γ. ΔΑΡΑΒΙΓΚΑ

Αισθάνομαι την ανάγκη και την ηθική υποχρέωση να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συμπολίτες μου της Α’ Αθηνών που μου έδειξαν εμπιστοσύνη και με επέλεξαν με τον σταυρό προτίμησης τους, μεταξύ των άλλων αξίων υποψηφίων βουλευτών του ψηφοδελτίου του ΛΑΪΚΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ. Είμαι υπερήφανος διότι περίπου 2000 συμπολίτες μας θέλησαν να συνεχίσω τον αγώνα μου κατά της διαφθοράς και των ναρκωτικών από το Εθνικό Κοινοβούλιο. Λυπούμαι όμως που στο μικρό διάστημα της προεκλογικής περιόδου δεν μπόρεσα να επικοινωνήσω με πολύ περισσότερους και να μοιραστώ μαζί τους τις αγωνίες και τους προβληματισμούς μου, αλλά και να τους εξηγήσω τις θέσεις μου για την καταπολέμηση της διαφθοράς και των ναρκωτικών. Η προσπάθεια για την ανάδειξή μου ως βουλευτού δεν είναι σκοπός, αλλά το μέσο για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εκπλήρωση των προσπαθειών μου.

Ως πρόεδρος της ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ, του ΑΝΤΙΝΑΡΚΩΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και το σημαντικότερο ως Έλληνας πολίτης συνεχίζω τις προσπάθειές μου για μια κοινωνία χωρίς διαφθορά, για μια νεολαία απαλλαγμένη από την κατάρα των ναρκωτικών.

ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΑΡΑΒΙΓΚΑΣ

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α’ ΑΘΗΝΩΝ

ΛΑ.Ο.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...