Την Κυριακή η πρεμιέρα του «Gala»

Πρεμιέρα κάνει την προσεχή Κυριακή το «Gala», που για έβδομη συνεχόμενη χρονιά θα μεταδίδεται και φέτος από τη συχνότητα του Star με οικοδέσποινα τη Μαρία Σταματέρη. Πρώτη καλεσμένη της εκπομπής θα είναι η  Ναταλία Γερμανού, σε μια από καρδιάς κουβέντα με το δικό της προσωπικό στιλ.

Στην εκπομπή η Ναταλία δηλώνη υπερήφανη που φέτος παίρνει λιγότερα χρήματα, μιλάει για τα «πρωινάδικα» και τη «μάχη» που έχει ξεσπάσει με επίκεντρο ηχηρά ονόματα της σόουμπιζ  και σχολιάζει: «Αισθάνομαι ότι στην Ελλάδα τα media δεν συγχωρούν τις πολύ όμορφες και τις πολύ πετυχημένες. Ευτυχώς για μένα, ούτε πολύ όμορφη είμαι, ούτε πολύ πετυχημένη...».

Ακόμα, μιλάει χωρίς φόβο για τα προσωπικά της, τολμώντας να «τσαλακώσει» την εικόνα της: «Εμένα, μ’ έχουν παρατήσει, κερατώσει, έχω φάει χυλόπιτες, απόρριψη, μου’ χουν συμβεί τα πάντα που συμβαίνουν σε μια κανονική γυναίκα και αυτό είναι το υγιές. Αν είχα περάσει όλη μου τη ζωή χωρίς έναν χωρισμό θα ένιωθα εξωγήινη». Μάλιστα, σε ερώτηση της Μαρίας Σταματέρη για το αν έχει κάνει ψυχοθεραπεία για κάποιον άντρα, η Ναταλία απαντά θετικά, αποκαλύπτοντας το όνομά του και τους λόγους που την ώθησαν για τρία ολόκληρα χρόνια να καταφύγει στον συγκεκριμένο τρόπο θεραπείας.

Μην περιμένετε όμως από εδώ όλες τις λεπτομέρειες. Περισσότερες στο πρώτο «Gala» της φετινής σεζόν, την Κυριακή, στις 10.45 το βράδυ στο Star...
πηγή: www.star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...