Μαριάντα Πιερίδη: "Δεν σκέφτομαι να γίνω μητέρα"




Συνέντευξη της μιας ανάσας παραχώρησε η Μαριάντα Πιερίδη στο περιοδικό ΟΚ και αποκάλυψε ότι η τελευταία φορά που έκλαψε για άνδρα ήταν στην εφηβεία και ότι από τότε δεν το έχει ξανακάνει. Διαβάστε αποσπάσματα από την συνέντευξη της στο περιοδικό.

Η τελευταία φορά που σου έκαναν μια νέα επαγγελματική πρόταση και δέχτηκες...
Πριν από έναν μήνα περίπου, που μου πρότειναν να αναλάβω τη ζώνη 12.00-2.00 τη νύχτα στο ραδιοφωνικό σταθμό Sfera 102,2. Και, φυσικά, δέχτηκα.

Η τελευταία φορά που κάποιος σου έκανε ερωτική εξομολόγηση...
Πριν από λίγο καιρό ο αγαπημένος μου, για εκατοστή φορά, στην Time Square στη Νέα Υόρκη.

Η τελευταία φορά που σκέφτηκες ότι θέλεις να γίνεις μητέρα...
Αυτό το έχω σκεφτεί παλιά, μετά το ξέχασα. Άσε που δεν έχω και τον χρόνο να το ξανασκεφτώ.

Η τελευταία φορά που είπες «αυτό που ζω είναι πολύ ωραίο για να είναι αληθινό!»...
Το είπα στην Αμερική, όταν μπήκα πριν από λίγες ημέρες στο στούντιο για να ηχογραφήσω ένα τραγούδι με έναν ράπερ από το Ντιτρόιτ. Στο συγκεκριμένο στούντιο έχουν ηχογραφήσει τραγούδια τους η Ριάνα, η Pink, η Σελίν Ντιόν και πολλοί άλλοι διάσημοι καλλιτέχνες..

Η τελευταία φορά που «πάγωσες» ενώ βρισκόσουν στην πίστα...
Τον χειμώνα στο κέντρο όπου εμφανιζόμουν, όταν κάποια στιγμή ένας πελάτης μού ζήτησε να βγάλω τη γόβα μου για να πει κρασί. Για ένα λεπτό περίπου «πάγωσα» βλέποντάς τον να το κάνει.

Η τελευταία φορά που έκλαψες για έναν άντρα...
Όταν ήμουν στην εφηβεία. Και από τότε υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην το ξανακάνω.
yupi.gr

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

kolaraaaaaaaa mouuuuuuu

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...