«Μην ασχολείστε μαζί μου»




Η 35χρονη Kate Moss, που είναι γνωστή για τα ξέφρενα πάρτι στα οποία παρευρίσκεται, επιμένει πως δεν μοιάζει σε τίποτα με την εικόνα που έχει στην πασαρέλα και πως δεν μπορεί να καταλάβει γιατί όλοι θέλουν να μάθουν τα πάντα για την ζωή της.



Η Kate Moss με την μικρή Lila
Η Kate Moss με την μικρή Lila

Το supermodel δήλωσε στο περιοδικό ‘Observer Woman’ : «Δεν είμαι εγώ, είναι ένας από τους χαρακτήρες που υποδύομαι. Δεν ξέρω γιατί ο κόσμος ενδιαφέρεται για εμένα. Δεν μου αρέσει που είμαι διάσημη, γιατί παραβιάζουν την ζωή μου. Αισθάνομαι αμήχανα να μιλάω γι' αυτό, αλλά είναι κάτι που μαθαίνω να αντιμετωπίζω».

Η Βρετανίδα καλλονή παραδέχεται πως δεν θα ήθελε η 7χρονη κόρη της, Lila, να ακολουθήσει τα βήματά της. «Η Lila θέλει να γίνει σεφ και ο ‘φανταστικός’ της σύζυγος είναι σεφ. Ήμουν η μητέρα της νύφης στον ‘φανταστικό’ της γάμο», είπε η Kate σε πρόσφατη συνέντευξή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...