Ζητάει 11 εκ. ευρώ από τον ΑΝΤ1 ο Τζώνυ Θεοδωρίδης

Ο γνωστός ηθοποιός Τζώνυ Θεοδωρίδης που πρωταγωνιστούσε στην επί σειρά ετών στο σήριαλ «Λάμψη» κατέθεσε αγωγή στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών κατά του ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ T.V. Α.Ε., ζητώντας το ποσό των -περίπου- 11.000.000 ευρώ ως αποζημίωση λόγω παράνομης προσβολής των συγγενικών του δικαιωμάτων.

Συγκεκριμένα το δικόγραφο αναφέρει: «Κατόπιν ενημέρωσής μου από συναδέλφους μου περιήλθε προσφάτως εις γνώση μου το γεγονός ότι επί τουλάχιστον μια δεκαπενταετία η καθημερινή τηλεοπτική σειρά «Λάμψη» (...) επιπλέον μεταδίδεται και στο εξωτερικό μέσω τριών τηλεοπτικών συνδρομητικών σταθμών» όπως αναφέρεται στην αγωγή.

Σύμφωνα με τον ηθοποιό «η εναγόμενη εταιρεία απέκρυψε σκοπίμως από εμέ αλλά και από τους υπόλοιπους συναδέλφους μου το γεγονός ότι οι ερμηνείες μας αποτελούν αντικείμενο εκτεταμένης και ιδιαιτέρως κερδοφόρου οικονομικής εκμεταλλεύσεως στην αλλοδαπή, προκειμένου ακριβώς να αποφύγει και την εκ νέου κατάρτιση νέων συμβάσεων αδειών εκμετάλλευσης» ενώ σε ένα άλλο απόσπασμα αναφέρει: συνεχίζει μέχρι και σήμερα να εκμεταλλεύεται παρανόμως και υπαιτίως τα συγγενικά μου δικαιώματα παρά το γεγονός ότι η συμβατική μας σχέση και συνεργασία έχει ήδη λήξει προ επταετίας».

Ο γνωστός ηθοποιός καταλήγει ζητώντας από τον τηλεοπτικό σταθμό το ποσό των 11.000.000 ευρώ ως αποζημίωση για τους λόγους που αναφέρεται στο δικόγραφο.

www.stifora.gr

1 σχόλιο:

Ιωνας είπε...

Αμα τα πάρει αυτά. Θα μπορεί για μια ζωή να κάθεται και να μην δουλευει καν. Τυχερούλης θα είναι ο γλυκούλης μου

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...