Σάσα Μπάστα : Δεν είμαι βίζιτα !

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΣΕ ΓΡΑΜΜΑ ΘΑΥΜΑΣΤΗ ΤΗΣ
«Δε θέλω να σε προσβάλλω με την ωμή λέξη που θα χρησιμοποιήσω, αλλά πάρα πολλοί άνθρωποι στο Διαδίκτυο σε θεωρούν call girl πολυτελείας, καθώς είναι πλέον γνωστό από την τηλεόραση ότι αμείβεσαι με 60.000 ευρώ το μήνα. Κάτι που δεν το θεωρούν φυσιολογικό. Επίσης, αν και θα ήθελα πάρα πολύ να έρθω να σε δω στο μαγαζί όπου τραγουδάς, πλέον δεν έχω την οικονομική δυνατότητα, διότι είμαι άνεργος. Αλλά και να μπορούσα, δε θα ερχόμουν. Υπάρχει χάσμα ανάμεσά μας (άλλο να μένεις Κυψέλη και άλλο Γλυφάδα). Είναι ουτοπικό ακόμα και να σε θαυμάζω». «Έχε υπόψη σου ότι δουλεύω στο μαγαζί 6 μέρες την εβδομάδα εδώ και δύο χρόνια, έχοντας πάρει μόλις 10 ρεπό. Τη μία μέρα που έχω κενή πάω και κάνω extra στην επαρχία. Και μην ξεχνάς τις διάφορες φωτογραφήσεις σε περιοδικά, καθώς και τις επισκέψεις σε διάφορα καφέ που μας δίνουν 500 ευρώ απλώς για να πάμε εκεί. Αν τα βάλεις όλα κάτω, βγαίνει ένα άκρως σεβαστό ποσό. Από την άλλη, υπάρχει και το αντίστοιχο κόστος. Υπήρχε ένα διάστημα που έκανα 14 μήνες να κοιμηθώ βράδυ για να τα προλάβω όλα αυτά. Σκέψου ότι έπαθα υπερκόπωση δύο φορές σε τρεις μήνες. Τώρα που τα ξέρεις όλα, τι λες; Προλαβαίνω να είμαι call girl;» από yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...