Με πόσους έχει κοιμηθεί η Μέγκαν Φοξ;

Με πόσους έχει κοιμηθεί η Μέγκαν Φοξ;

Στο τελευταίο τεύχος της αμερικανικής έκδοσης του Cosmopolitan, η 23χρονη ηθοποιός εκθέτει τις απόψεις της για τους άντρες και αποκαλύπτει την ηλικία που έχασε την παρθενιά της.

Πάνω απ' όλα όμως, δηλώνει μονογαμική: "Μπορώ να γυρίσω τον διακόπτη στο μυαλό μου και να αδιαφορήσω ακόμη κι αν δίπλα μου στέκεται ο επόμενος Μπραντ Πιτ. Αλλά μπορώ επίσης να κλείσω τον ίδιο διακόπτη και τότε τραβάω πάνω μου όμορφα αγόρια", λέει η Μέγκαν Φοξ (Megan Fox) εξηγώντας στη συνέχεια γιατί προτιμά να αποκαλεί τους άντρες, αγόρια

"Ποτέ δεν τους λέω 'άντρες'. Πάντα τους έλεγα 'αγόρια'. Ίσως είναι κόμπλεξ ανωτερότητας. Θέλω πάντα να τους έχω από κάτω". Άλλωστε η ίδια πιστεύει ότι οι γυναίκες έχουν πάντα το πάνω χέρι στις σχέσεις:

"Αν είσαι σε μια ετεροσεξουαλική σχέση και είσαι....

γυναίκα, κερδίζεις. Οι γυναίκες έχουν τη δύναμη γιατί διαθέτουμε κόλπο", δηλώνει ευθαρσώς πριν αποκαλύψει ότι έκανε σεξ για πρώτη φορά στα 17 με την πρώτη της αγάπη, έναν επίσης ηθοποιό, του οποίου δεν αποκαλύπτει το όνομα. "Μαζί κάναμε πολύ παράδοξο σεξ, αλλά η πρώτη φορά δεν ήταν παράδοξη. Ήμουν ερωτευμένη μαζί του και ήταν πολύ όμορφα", λέει συμπληρώνοντας ότι οι εραστές της μπορούν να μετρηθούν στα δάχτυλα του ενός χεριού. Παρόλα αυτά δεν έχει και σε μεγάλη εκτίμηση τους συναδέλφους της: "Έχει πλάκα όταν κάποιος προσπαθεί να σε βάλει στο τσεπάκι του, αλλά αντιθέτως φεύγει σαν βρεγμένη γάτα. Παίζω μαζί τους ώστε να μην ξέρουν αν τους επιτίθεμαι ή απλά τους πειράζω", λέει. "Οι άντρες ηθοποιοί πετάνε ατάκες για τα ιδιωτικά τους τζετ, προσπαθώντας να δείξουν ισχυροί, αλλά δεν δίνω δεκάρα. Δεν χρειάζομαι τη δύναμη κάποιου άλλου. Έχω τη δικιά μου". Ωστόσο, οι δυναμικές απόψεις της δεν φαίνεται να βοηθάνε και πολύ την προσωπική της ζωή, καθώς η σχέση της με τον σταρ του "Μπέβερλι Χιλς", Μπράιαν Όστιν Γκριν (Brian Austin Green) περνάει συνεχή σκαμπανεβάσματα. Στην ίδια συνέντευξη, ομολογεί ότι έχει φοβία με τις εφημερίδες και ότι παθαίνει διάρροια κάθε φορά που πρόκειται να βγει στη σκηνή, η οποία οφείλεται στην αντιφατική εικόνα που έχει για τον εαυτό της: "Έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση σε σχέση με το πώς προβάλω την προσωπικότητα μου. Αλλά σε σχέση με την εμφάνιση μου είμαι εντελώς, υστερικά ανασφαλής. Απορρίπτω τον εαυτό μου, είμαι εσωστρεφής και νευρωτική", παραδέχεται μαζί με το ότι δεν νιώθει άνετα όταν την συγκρίνουν με την Αντζελίνα Τζόλι (Angelina Jolie): "Ο κόσμος βλέπει μια καστανομάλλα με τατουάζ σε μια ταινία δράσης και λέει ότι είναι η επόμενη Αντζελίνα Τζολί. Αλλά δεν έχω τίποτα κοινό μαζί της. Αν κάποιος μου έλεγε ότι είναι βαμπίρ, θα απαντούσα, 'Ναι, εντάξει, οπωσδήποτε'. ΠΗΓΗ:http://enienioula.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...