Δημήτρης Ζαφειρόπουλος: Η Χρυσή Αυγή, το ΛΑ.Ο.Σ και η υποψηφιότητά μου



afissa-zafeiropoulos.jpg
Την Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου συναντήθηκα με τον Γιώργο Καρατζαφέρη, στα γραφεία του κόμματος στην οδό Καλλιρρόης, με σκοπό να του επιδώσω την πρόσκληση για τα βαφτίσια του γιού μου. Στην διάρκεια της συναντήσεώς μας, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ μου είπε επί λέξει: "Δημήτρη κατέβα στην Πάτρα, για να μου φέρεις την έδρα στην Αχαΐα, που χρειάζομαι έναν δεξιό υποψήφιο". Μια πρόταση η οποία με ξάφνιασε και σίγουρα με τίμησε. Γι' αυτό και την αποδέχτηκα, καθώς πιστεύω ότι οι Έλληνες πατριώτες οφείλουν να είναι παρόντες στον πολιτικό γίγνεσθαι της χώρας.

Ευθύς αμέσως φώναξε τον αρχισυντάκτη της εφημερίδας Α-1 Ζήση Τζιτζώκο και τον σύμβουλό του στο κόμμα, Γιάννη Ζαφειρόπουλο, και τους ανακοίνωσε την υποψηφιότητά μου, συνενοούμενοι αμέσως μετά για κάποια πρακτικά ζητήματα, μεταξύ των οποίων και την ανακοίνωση της υποψηφιότητας την επόμενη ημέρα στις εφημερίδες "Αλφα 1" και "Ελεύθερο Κόσμο". Κάτι το οποίο έγινε, την επομένη Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου, όταν οι δύο εφημερίδες παρουσίασαν την υποψηφιότητά μου.Την Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου πήγα στην Πάτρα, όπου συναντήθηκα με τα στελέχη της νομαρχιακής επιτροπής του ΛΑΟΣ, πολιτευτές και φίλους του κόμματος. Εξέτασα επίσης πρακτικά ζητήματα όπως την ανεύρεση και στελέχωση του πολιτικού γραφείου. Από την επόμενη κιόλας ημέρα, οι εφημερίδες της Αχαΐας, εξέδωσαν το σχετικό Δελτίο Τύπου, σχολιάζοντας με πολύ θετικό τρόπο την συγκεκριμένη επιλογή του ΛΑΟΣ.
Την ερχόμενη Πέμπτη 9 του μηνός η εφημερίδα "Ελευθεροτυπία" σε ένα μονόστηλο, είχε μία ανακοίνωση της αντιναζιστικής πρωτοβουλίας, η οποία αναφερόταν στην υποψηφιοτητά μου και στο κόμμα του ΛΑΟΣ, με τους γνωστούς χαρακτηρισμούς που μας έχει συνηθίσει η συγκεκριμένη σταλινική γκρούπα.
Την Παρασκευή, η συγκεκριμένη ανακοίνωση και ανάλογα σχόλια, ανατυπώθηκαν τόσο στο διαδίκτυο (tvxs, τρωκτικο κλπ), ενώ ρωτήθηκε σχετικά ο υποψήφιος Βουλευτής του ΛΑΟΣ, Άδωνις Γεωργιάδης, σε ραδιοφωνική εκπομπή του σταθμού Σκάι. Σε αυτήν, ο Άδωνις Γεωργιάδης υπερασπίστηκε με θέρμη την υποψηφιοτητά μου, γεγονός για το οποίο τον ευχαρίστησα και προσωπικώς και δημοσίως. Το μεσημέρι της ίδιας ημέρας, συναντήθηκα με τον Μάκη Βορίδη, για να μου ανακοινώσει ότι έχει συγκληθεί το Εκτελεστικό Γραφείο του ΛΑΟΣ, για να εξετάσει το ζήτημα της υποψηφιοτητάς μου, καθώς ο Γιώργος Καρατζαφέρης, όπως μου ειπώθηκε είχε δεχθεί τηλεφώνημα από στέλεχος της Χρυσής Αυγής, το οποίο τον απείλησε ότι σε περίπτωση καθόδου μου στις εκλογές, η συγκεκριμένη πολιτική οργάνωση, θα έδινε στην δημοσιότητα, φωτογραφικό και άλλου είδους υλικό από την δραστηριότητά μου, από την περίοδο που ήμουν μέλος σε αυτήν.
Αμέσως μετά, απέστειλα στην Γραμματέα του Προέδρου, μία επιστολή, στην οποία εξέθετα στον Πρόεδρο του ΛΑΟΣ την άποψή μου για τα συγκεκριμένα συμβάντα, και άφηνα στην κρίση του το ζήτημα της υποψηφιότητάς μου.
Την επόμενη ημέρα Σάββατο ήμουν στην Πάτρα. Το Εκτελεστικό Γραφείο συνεδρίασε στις 6 το απόγευμα, και μετά την λήξη της συνεδρίασης, μου τηλεφώνησε ο υποψήφιος βουλευτής Αθηνών και ευρωβουλευτής του ΛΑΟΣ Θάνος Πλεύρης, ανακοινώνοντας μου το τι συζητήθηκε και τι αποφασίστηκε σε αυτό.Κατ' αρχάς μου μετέφερε την εκτίμηση, την οποία εξέφρασαν όλα τα μέλη αυτού και ειδικότερα ο Γιώργος Καρατζαφέρης. Στην συνεδρίαση ο Γ. Καρατζαφέρης ανακοίνωσε ότι έχει στην κατοχή του φάκελο με φωτογραφίες μου, ο οποίος του είχε αποσταλεί από την Χρυσή Αυγή, και ότι ο ίδιος φάκελλος έχει ήδη σταλεί στα ΜΜΕ και στην Νέα Δημοκρατία. Κατόπιν αυτού, θεωρεί ότι το ζήτημα θα τύχει εκμετάλλευσης από το συγκεκριμένο κόμμα και τα ΜΜΕ, στο πλαίσιο της εκστρατείας περί "άκρων" που ήδη έχει ξεκινήσει η ΝΔ κατά του ΛΑΟΣ. Γι' αυτό πρότεινε την απόρριψη της υποψηφιότητας μου. Το συμβούλιο, ψήφισε για την συγκεκριμένη πρόταση και την ενέκρινε παμψηφί, με την αποχή από την ψηφοφορία των Άδωνι Γεωργιάδη και Θάνου Πλεύρη. Υπέρ της πρότασης του Προέδρου του ΛΑΟΣ ψήφισε ο ίδιος και τα μέλη του συμβουλίου Κατερίνα Κοκκίνου, Βάσω Τσαμπιέρη, Απόστολος Μπαμίχας, Γεώργιος Γεωργίου, Τρύφων Μπουγάς, Κώστας Καρδαράς και Μάκης Βορίδης.
Όλα αυτά μου τα ανακοίνωσε ο Θάνος Πλεύρης το βράδυ του Σαββάτου, εκφράζοντας μου την προσωπική του συμπάθεια και την λύπη του για την συγκεκριμένη εξέλιξη των γεγονότων.
Ευχαριστώ πολύ τους εκατοντάδες συναγωνιστές, τόσο αυτούς που βοήθησαν στην Αχαΐα, όσο και αυτούς που από σήμερα το πρωί επικοινωνούν μαζί μου.
πηγή:
http://www.thermopilai.org/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...