Η εξομολόγηση της Βίκυς Καγιά: «Παρουσίασα τον τελευταίο Πρωινό Καφέ»

Ιάσωνας Κυριακού

Συναντήσαμε αποκλειστικά την Βίκυ Καγιά, μας αποκάλυψε όλες τις λεπτομέρειες για το τέλος της από τον «Πρωινό καφέ» και μας... σύστησε, ποζάροντας στον φωτογραφικό φακό της zougla.gr, τον πρώτο κριτή του NEXT TOP MONTEL που θα παρουσιάσει από τον ΑΝΤ1, τον Οκτώβριο. Χαμογελαστή και... ανέλπιστα καλοσυνάτη, παρά τις όποιες φήμες που την ήθελαν στεναχωρημένη για το «κόψιμο» από τον Πρωινό καφέ του ΑΝΤ1, η Βίκυ Καγιά μαζί με τον γνωστό φωτογράφο Χάρη Χριστόπουλο, που από τον επόμενο μήνα θα είναι μαζί της ως μέλος της κριτικής επιτροπής στο καινούριο ριάλιτι του καναλιού του Αμαρουσίου, βρέθηκαν χθες βράδυ σε κοσμική εκδήλωση. Η τελευταία παρουσιάστρια του «Πρωινού Καφέ» (μιας και η πρωινή ψυχαγωγική εκπομπή του ΑΝΤ1, ύστερα από 18 χρόνια, μπαίνει πλέον στο χρονοντούλαπο της τηλεοπτικής ιστορίας), μας αποκάλυψε ότι γνώριζε σχεδόν από τον Ιούνιο ότι δεν θα παρουσίαζε την μακροβιότερη πρωινή εκπομπή. «Ηταν λίγες ημέρες μετά την παρουσίαση των Καλλιστείων, όταν με κάλεσαν οι υπευθυνοι του ΑΝΤ1 και μου ανακοίνωσαν ότι θα παρουσίαζα το NEXT TOP MONTEL και πέταξα από την χαρά μου. Ο «Πρωινός Καφές», παρά το γεγονός ότι ακόμα δεν είχε τελειώσει για το καλοκαίρι, ήταν πλεον σε «δεύτερη μοίρα» για εμένα. Μπορεί να τον αγάπησα με την ψυχή μου, αλλά και εγώ και οι υπεύθυνοι του σταθμού καταλάβαμε ότι το νέο παιχνίδι είναι αυτό που μου ταιριάζει περισσότερο. Έτσι, και ενώ παρακολουθούσα σεμινάρια τηλεόρασης και κινηματογράφου στην Αμερική, τον Ιούλιο, δεν με ξάφνιασε καθόλου το τηλεφώνημα από τον ΑΝΤ1 και η ανακοίνωση του σταθμού ότι δεν θα ξαναπαρουσιάσω τον «Πρωινό Καφέ». Αυτά μας εξομολογείται -μεταξύ άλλων- η όμορφη Βίκυ Καγιά. «Ειλικρινά δεν στεναχωρήθηκα καθόλου με αυτήν την απόφαση του ΑΝΤ1, γιατί πολύ απλά το περίμενα, άλλωστε δεν θα μπορούσα να είμαι συνεπής και στις δύο εκπομπές. Το ΝΕΧΤ ΤΟP MONTEL ήταν κάτι που ήθελα να παρουσιάσω πάρα πολύ, γιατί απλά μού θυμίζει εμένα πριν 10 χρόνια, όταν ξεκινούσα την δική μου καριέρα.» Η Βίκυ Καγιά δεν δίστασε να μας πει την γνώμη της τόσο για την πιθανή αντικαταστάτριά της, Ευγενία Μανωλίδου, όσο και για το οριστικό τέλος της εκπομπής. «Η Ευγενία Μανωλίδου, που είχα ακούσει και εγώ για την παρουσίαση του Πρωινού Καφέ, θα ήταν πιστεύω πολύ καλή παρουσιάστρια. Ο σταθμός αποφάσισε να τελειώσει την εκπομπή και να κάνει στροφή στην ενημέρωση, μαζί και την ψυχαγωγία. Εύχομαι καλή επιτυχία στους Καραμέρο-Χαριτάτο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...