Βίκυ Καγιά: Τι συμβουλή έδωσε στην Ευγενία Μανωλίδου;

Καγιά3
Για τη Βίκυ Καγιά ο «Πρωινός Καφές» μπορεί να ανήκει οριστικά στο παρελθόν, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με την Ευγενία Μανωλίδου. Η Βίκυ, που θα μείνει στην τηλεοπτική ιστορία ως η τελευταία παρουσιάστρια της πιο ένδοξης εκπομπής του ΑΝΤ1, είχε φροντίσει να δώσει τις συμβουλές της στη διάδοχό της — τελικά όμως το κανάλι άλλαξε γνώμη και προώθησε τον Γιώργο Καραμέρο και τον Σπύρο Χαριτάτο.Τι συμβούλευε όμως τη νέα οικοδέσποινα που της πήραν την εκπομπή μέσα από τα χέρια; «Να είναι ψύχραιμη, ήρεμη και να μην ακούει πολλά» λέει η Βίκυ στο περιοδικό «Votre Beaute». «Να συγκεντρωθεί στη δουλειά της και να μην επηρεάζεται καθόλου από τις κακόβουλες κριτικές, που σίγουρα θα της γίνουν». Η 31χρονη παρουσιάστρια του «Next Top Model» δηλώνει ανοιχτή στην καλοπροαίρετη κριτική και λέει ότι δεν έχει πειράξει ούτε έχει κακίες για κανέναν: «Τη μόνη ένσταση που είχαν ήταν πως μέσα από τα σχόλιά τους θα ήθελα να μας βοηθήσουν και να μας υποδεικνύουν το πώς θα γίνουμε καλύτεροι, όχι μόνο να μας κατακρίνουν».Στην ίδια συνέντευξη η Βίκυ αποκαλύπτει ότι ήθελε εδώ και πολύ καιρό να παρουσιάσει το «Next Top Model»: «Το κυνηγάω τρία χρόνια! Το είχαν προτείνει στον ΑΝΤ1 και στον Alpha, τις περιόδους που συνεργαζόμουν μαζί τους. Τελικά έγινε στον ΑΝΤ1 και είμαι πολύ χαρούμενη. Ο "Πρωινός Καφές" ήταν ένα πολύ σημαντικό σχολείο για μένα, μια ευκαιρία, και σίγουρα έπειτα από αυτόν δεν θα είμαι ποτέ πια η ίδια. Με δυνάμωσε, μου έδωσε σπουδαία εμπειρία, έμαθα να δέχομαι την κριτική. Επειδή γράφτηκαν πολλά, θα ήθελα να διευκρινίσω πως ποτέ στον ΑΝΤ1 δεν είχαμε πει πως θα εξαντλούσα το συμβόλαιό μου ως παρουσιάστρια του "Πρωινού Καφέ". Όταν μου είπαν πως θα έχουμε το "Next Top Model" τη νέα σεζόν και θα είμαι η παρουσιάστριά του, ενθουσιάστηκα και το μόνο αρνητικό που σκέφτηκα -δηλαδή πανικοβλήθηκα!- ήταν "ποπό, τι θα ακούσω πάλι!". Το ξεπέρασα όμως γρήγορα, γιατί μου πάει τόσο πολύ το "Next Top Model", γιατί ξέρω ακριβώς τι πρέπει να κάνω. Είμαι εγώ! Οι άνθρωποι του ΑΝΤ1 ξέρουν τι μου ταιριάζει και εγώ τους εμπιστεύομαι απόλυτα. Είμαι σίγουρη πως όλα θα πάνε τέλεια! Το 'χω!". www.yupi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...