Με ποιον… "έπαιζε" η Avril Lavigne πριν χωρίσει;

Η ανακοίνωση του χωρισμού της διάσημης Αμερικανίδας τραγουδίστριας Avril Lavigne από τον μουσικό του συγκροτήματος Sum 41, Deryck Whibley, προκάλεσε έκπληξη στον κόσμο της showbiz, αν και δεν ήταν λίγοι εκείνοι που είχαν διακρίνει «σύννεφα» στον γάμο τους εδώ και καιρό. Η ανακοίνωση έγινε την περασμένη εβδομάδα, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες η όμορφη Avril πέρασε έναν ολόκληρο μήνα μακριά από τον σύζυγό της και συγκεκριμένα στο γιοτ του πολυεκατομμυριούχου Brandon Davis, στο St. Tropez της νότιας Γαλλίας.

Η Avril Lavigne με τον (εν διαστάσει πλέον) σύζυγό της, Deryck Whibley
Μάλιστα, εκείνοι που τους είδαν μαζί λένε ότι η Avril Lavigne και ο Brandon Davis έδειχναν να είναι πολύ… κοντά. Όταν ο Whibley πληροφορήθηκε τα «καμώματα» της συζύγου του, έστειλε γραπτό μήνυμα στον Brandon Davis, όπου του έγραψε: «Μείνε μακριά από τη γυναίκα μου». Βέβαια, δεν φάνηκε να στεναχωριέται και τόσο πολύ, αφού λίγο αργότερα εθεάθη να βγαίνει σε ραντεβού τόσο με την Lindsay Lohan όσο και με τη γνωστή και μη εξαιρετέα σε τέτοιες περιπτώσεις, Paris Hilton.
Η τραγουδίστρια σε έξοδό της στο St. Tropez με τον Brandon Davis
Η Avril Lavigne με τη σειρά της δήλωσε στην προσωπική της ιστοσελίδα: «Εγώ και ο Deryck είμαστε μαζί εδώ και εξίμισι χρόνια. Είμαστε φίλοι από όταν ήμουν 17 χρονών, είμαστε μαζί από τα 19 μου και παντρεμένοι από τα 21 μου χρόνια. Είμαι ευγνώμων για τον χρόνο που περάσαμε μαζί και θέλω να μείνουμε φίλοι. Είναι ο πιο καταπληκτικός άνθρωπος που ξέρω και τον αγαπάω με όλη μου την καρδιά. Χωρίζουμε όμως και πάμε ο καθένας παρακάτω με μια θετική αύρα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...