Ο Γολγοθάς της ωραίας δικηγόρου του Μάκη

Bookmark and Share Το λαμπερό χαμόγελο ζωγράφισε ξανά το πρόσωπό της αφού το ζοφερό πρωινό της 9ης Μαΐου ανήκει πλέον στο παρελθόν. Ο λόγος για την 26χρονη δικηγόρο Μαρί Εγγισεγιάν, που το πρωί εκείνης της μέρας τραυματίστηκε σοβαρά σε τροχαίο ατύχημα ενώ κατευθυνόταν με το αυτοκίνητό της στη λεωφόρο Σπάτων, με προορισμό το στούντιο τηλεοπτικής εκπομπής όπου ήταν καλεσμένη. Η εκπομπή άρχισε και ενώ τα λεπτά περνούσαν, ο παππούς της δεν την έβλεπε στην τηλεόραση. Μάταια η οικογένειά της προσπαθούσε να την εντοπίσει στο κινητό της τηλέφωνο, ενώ όταν επικοινώνησαν με τους υπευθύνους της εκπομπής και έμαθαν ότι η Μαρί δεν βρισκόταν εκεί, κατάλαβαν αμέσως ότι κάτι άσχημο της είχε συμβεί. Προσπαθώντας να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους, άρχισαν αμέσως την αναζήτησή της ακολουθώντας τη διαδρομή προς το στούντιο και τηλεφωνώντας παράλληλα στην Τροχαία και σε όλα τα νοσοκομεία. Μετά από λίγη ώρα μάθαιναν ότι η κόρη τους είχε τραυματιστεί και βρισκόταν στο νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός (εκεί είχε διακομισθεί αρχικά). Η κατάσταση της υγείας της όμορφης νεαρής δικηγόρου ήταν ιδιαιτέρως κρίσιμη καθώς είχε υποστεί βαριές κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, με αποτέλεσμα να παραμείνει για αρκετές μέρες σε κωματώδη κατάσταση στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Ασκληπιείου Βούλας. Σήμερα, τρεις και πλέον μήνες μετά το ατύχημα, η Μαρί Εγγισεγιάν, το όνομα της οποίας έγινε ευρύτερα γνωστό από τη συνεργασία που είχε με τον δημοσιογράφο Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, μιλάει στην «Espresso» για τις δύσκολες ώρες που πέρασε, για την οικογένειά της, όλους εκείνους που δεν έλειψαν στιγμή από το πλευρό της καθώς και για όλα όσα ονειρεύεται να πραγματοποιήσει στην επαγγελματική οδό της Θέμιδος, στην οποία λατρεύει να βαδίζει. Αν και είναι μόλις 26 χρόνων, κατάφερε να ανοίξει το δικό της δικηγορικό γραφείο αποδεικνύοντας έτσι ότι πρόκειται για έναν άνθρωπο με ανήσυχο πνεύμα και δημιουργική πνοή. «Το ότι ζω αυτή τη στιγμή πιστεύω ότι είναι θείο δώρο και έχω πάει πολλές φορές στην εκκλησία για να προσευχηθώ και να ευχαριστήσω τον Θεό για τη σωτηρία μου» λέει η Μαρί αναφερόμενη σε εκείνο το πρωινό, που λίγο έλειψε να της στοιχίσει τη ζωή. «Δεν θυμάμαι τίποτα από τη στιγμή του ατυχήματος» μας εξηγεί. Οπως έμαθα στη συνέχεια, αυτό που προέκυψε από την έρευνα των αρχών είναι ότι έπεσε πάνω μου όχημα που οδηγούσε Αλβανός οδηγός -είχε μάλιστα αλβανικό δίπλωμα, κάτι που απαγορεύεται-, ο οποίος βρισκόταν στο αντίθετο ρεύμα και κινούταν με υπερβολική ταχύτητα. Μάλλον εκείνος είχε κάνει κάποια προσπέραση και φρέναρε απότομα, με αποτέλεσμα να συγκρουστεί με το δικό μου όχημα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι πέρασα στην αντίπερα όχθη. Ημουν δεκαπέντε μέρες σε καταστολή, ουσιαστικά αυτό το διάστημα ήταν σαν ένας θάνατος. Οταν επανήλθα και άνοιξα τα μάτια μου προσπαθούσα να καταλάβω τι μου είχε συμβεί. Συνολικά νοσηλεύθηκα ενάμιση μήνα». Οταν η Μαρί ανακτούσε τις αισθήσεις της μπορεί να είχε πόνους στο σώμα της, η ψυχική της όμως κατάσταση τους απάλυνε αφού εισέπραττε τη ζεστασιά της αγάπης από τους οικείους της. «Πάντως, αισθάνομαι πολύ τυχερός άνθρωπος για δύο λόγους: και γιατί κατάφερα να επιζήσω, αλλά και επειδή έχω στη ζωή μου πολλούς ανθρώπους που με αγαπούν και τους αγαπώ. Ολο αυτό το διάστημα, η οικογένειά μου, οι συγγενείς μου και οι φίλοι μου δεν έλειψαν στιγμή από το πλευρό μου. Επίσης, έντονο ενδιαφέρον έδειξαν ακόμη και άνθρωποι που δεν τους γνώριζα καλά, ακόμη και αυτοί που δεν τους γνώριζα καν και με ήξεραν εκείνοι από την παρουσία μου στην τηλεόραση. Αρκεί μόνο να σας πω ότι στο Facebook έλαβα κάπου στα 500 μηνύματα αγάπης. Είναι πραγματικά συγκινητικό και τους ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον τους». Φυσικά, ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος και η σύζυγός του Κιμ Κίλιαν δεν θα μπορούσαν να λείψουν από το πλευρό της μέχρι πρότινος συνεργάτιδας και φίλης τους. «Και οι δύο μου συμπαραστάθηκαν και ήρθαν και στο νοσοκομείο να με δουν, ενώ ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος ήρθε σε επικοινωνία με τους υπευθύνους του νοσοκομείου προκειμένου να έχω την καλύτερη δυνατή φροντίδα. Βέβαια, αυτή την είχα εξαρχής και τους ευχαριστώ πολύ για όσα έκαναν για μένα. Στο νοσοκομείο, επίσης, με επισκέφθηκαν και άλλοι δημοσιογράφοι, όπως ο Γιώργος Αυτιάς, ο Γιώργος Καραμέρος με τον Σπύρο Χαριτάτο που με περίμεναν στην εκπομπή τους, στις 9 Μαΐου, στην οποία τελικά δεν έφτασα ποτέ. Στο πλευρό μου επίσης ήταν ο δικηγόρος Γιώργος Αγιοστρατίτης, στο γραφείο του οποίου έκανα την πρακτική μου, ο δήμαρχος Βούλας Γιώργος Μάντεσης και πολλοί ακόμη φίλοι και γνωστοί. Ανάμεσά τους και οι καλές μου φίλες Μαρίνα, Μάγια και Δήμητρα, που με συγκίνησαν πολύ καθώς ταξίδεψαν πολλές φορές από τη Θεσσαλονίκη όπου μένουν για να με δουν. Σε τέτοιες περιπτώσεις διαπιστώνεις ποιοι άνθρωποι σ’ αγαπούν πραγματικά. Φίλος τω φίλω εν κινδύνοις γιγνώσκει». Πώς προέκυψε η συνεργασία με τον Τριανταφυλλόπουλο Στην ερώτηση για το πώς προέκυψε η συνεργασία της με τον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, η Μαρί μας λέει: «Ολα ξεκίνησαν από τον παππού μου, Μηνά Αταμιάν, που του έχω και μου έχει ιδιαίτερη αδυναμία. Το 2003, όταν ήμουν τριτοετής φοιτήτρια Νομικής, με παρότρυνε να πάω στην εκπομπή του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου. Το έκανα λοιπόν και εκεί δεν δίστασα να πλησιάσω τον Μάκη και να του ζητήσω να συμμετέχω στις εκπομπές του. Ετσι προέκυψε και η συνεργασία μας, η οποία διήρκησε μέχρι το 2007 (σ.σ.: από τότε και μέχρι πριν από το ατύχημα εμφανιζόταν αρκετές φορές ως guest στις εκπομπές του Τριανταφυλλόπουλου), οπότε και πήρα την απόφαση να φύγω, γιατί ήθελα να ακολουθήσω το δρόμο που είχα χαράξει φοιτώντας στα πανεπιστημιακά θρανία: τη δικηγορία. Επειδή είμαι ανήσυχο πνεύμα, ένιωσα την ανάγκη να κάνω το επάγγελμα το οποίο σπούδασα. Τον περασμένο Σεπτέμβρη άνοιξα δικηγορικό γραφείο, στο οποίο έχω και κάποιους συνεργάτες. Ηδη έχω αναλάβει αρκετές υποθέσεις και παρά το νεαρό της ηλικίας μου, πιστεύω ότι θα πετύχω στη δικηγορία, γιατί και ικανότητες έχω, αλλά και ισχυρή θέληση και αγάπη για το συγκεκριμένο επάγγελμα». Το Ποινικό Δίκαιο αποτελεί δέλεαρ για τη νεαρή δικηγόρο. Οπως λέει, οι υποθέσεις που δεν θα αναλάμβανε ποτέ είναι αυτές που αφορούν αδικήματα που διαπράττονται από ανθρώπους που στερούνται ηθικού έρματος. Η 26χρονη δικηγόρος δεν θα μπορούσε ποτέ να αναλάβει την υπεράσπιση αυτών των ατόμων καθώς η σφυρηλάτηση του χαρακτήρα της δεν της επιτρέπει να βαδίζει στην υπερασπιστική οδό ψυχρά και βάζοντας παρωπίδες. «Ονειρεύομαι να αναλαμβάνω καλές υποθέσεις και μακάρι να ασχοληθώ με το Ποινικό Δίκαιο. Το βέβαιο πάντως είναι ότι δεν πρόκειται να αναλάβω ποτέ υποθέσεις ναρκωτικών ή παιδεραστίας». Η Μαρί Εγγισεγιάν δεν ξεχνά τις ρίζες της. Η οικογένειά της κατάγεται από την Κωνσταντινούπολη και εκείνη την επισκέπτεται κάθε χρόνο. Αυτή την περίοδο βρίσκεται στο στάδιο της ανάρρωσης κάνοντας φυσικοθεραπείες, ενώ τις τελευταίες εβδομάδες κάνει διακοπές στη Χαλκιδική. Ποια είναι τα σχέδιά της μετά το πέρας του καλοκαιριού; «Η δύναμη και η θέληση να πετύχω. Βέβαια, κάθε αρχή και δύσκολη, αλλά όταν υπάρχει ισχυρό “θέλω” και γνώση που αποκτάται με πολύ διάβασμα και μεγάλη δύναμη, ο δρόμος της ζωής σε οδηγεί στην επιτυχία». Η Μαρί Εγγισεγιάν είναι επίσης ειδική συνεργάτις σε θέματα Τύπου και δημοσίων σχέσεων στο δήμο Βούλας καθώς και νομική σύμβουλος εταιρείας που ασχολείται με φωτοβολταϊκά πάρκα. ΜΑΡΙΑ ΒΑΣΙΛΑΚΑΚΟΥ ΦΩΤ.: Δ. ΓΚΟΛΦΟΜΗΤΣΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...