ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΝΗ ΠΟΥ ΑΠΛΟΧΕΡΑ ΜΟΥ "ΑΠΟΝΕΙΜΑΤΕ" ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΝΑ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!

<span class= Του Σταύρου Μαρίνη Τι να σου κάνει και η τυφλή Δικαιοσύνη εάν δεν έχεις κουβαλήσει έναν Αλβανό ψευδομάρτυρα μαζί σου. Η εισαγγελέας πρότεινε 3 μήνες με αναστολή και ένα μήνα αφαίρεση διπλώματος. Ευχαριστώ για την ποινή μου ραντεβού στο Εφετείο όπου θα έχω και εγώ μάρτυρες και συγχαρητήρια που με καταδικάσατε. Έτσι πλέον όταν γράφω για περίεργες αποφάσεις και για τυφλή Δικαιοσύνη θα έχω και προσωπικό παράδειγμα. Τώρα από όλους αυτούς θα μας σώσει η Κυβέρνηση Καραμανλή; Μα τι λέτε εδώ έβγαλαν απόφαση υπέρ της Μονής Βατοπεδίου, εδώ ο φοιτητής χτύπησε πάνω στην ζαρντινιέρα μα και εγώ μια κάμερα δεν μπορούσα να είχα μαζί πως την πάτησα έτσι!!!! Μιλάμε το απόλυτο ΨΕΥΔΟΣ δεν κατηγορώ τους Δικαστές άλλωστε ας το καλύτερα γιατί αυτό είναι μεγάλο ΘΕΜΑ. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε όλους εσάς που με τα λόγια σας και τα μηνύματά σας μου συμπαρασταθήκατε. Εάν και ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ καταδικάζομαι δεν είναι και τόσο ΑΣΧΗΜΑ γιατί ένιωσα όπως νιώθει ο κάθε πολίτης που καθημερινά αδικείται. Μάλλον δεν κάναμε όσα έπρεπε για να αλλάξει αυτό το ρημάδι το ΚΡΑΤΟΣ, ΥΓ1. Να χαίρεστε τους Σερίφηδές σας κύριε Υπουργέ ΥΓ2 Δένδια όσο και να προσπαθείς το αποτέλεσμα θα είναι λίγο, εδώ δεν είναι blog να κάνεις ένα αίτημα στην google και να κλείσει!!! Εδώ μιλάμε για το απέραντο ΧΑΟΣ ΥΓ3 Ελπίζω να τσαντιστούν και να με πάνε για ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ , όμως αυτή την φορά θα φέρω μάρτυρες να ΜΙΛΑΝΕ και να ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ καλά ΕΛΛΗΝΙΚΑ γιατί λίγο ακόμα και θα καταδικαζόμασταν και μέσω ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗ ΥΓ4 Τώρα που η ζώνη θα με δένει με την ζωή λέτε να γίνω γαϊδούρι σαν κάποιους βουλευτές που μου είπαν: " Δεν βαριέσαι δεν βγάζεις άκρη με το Ελληνικό Δημόσιο" Γι' αυτό και εγώ αφού δεν βγάζω άκρη τι πρέπει να κάνω να ΚΑΤΣΩ στα ΑΥΓΑ μου; Μπα δεν είμαι ΚΟΤΑ αφήνω εσάς στην ΗΣΥΧΙΑ σας και συνεχίζω χωρίς βαρίδια και ψεύτικες φιλίες ΥΓ5 Μαθαίνω ότι κάποιοι συνάδελφοι πανηγυρίζουν και χαίρομαι που τους έκανα χαρούμενους. ΥΓ6 Εάν θα αλλάξω; Μπα θαύματα δεν γίνονται!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...