www.souidezes.blogspot.com

Ένας φίλος με πήρε τηλέφωνο και μου είπε:"Παράτα τα" "Τι εννοείς του είπα". "Τι κάθεσαι και χαλιέσαι μου είπε και τα ρίχνεις δεξιά και αριστερά, εδώ υπάρχει blog που σε περνάει σε επισκέψεις και έχει μόνο φωτό και μάλιστα όχι γυμνές" "Πολλά blog μας περνάνε αλλά εμείς δεν χαλιόμαστε για αυτά κάνουμε και εμείς την τρέλα μας" " Μα καλά δεν καταλαβαίνεις στην Ελλάδα σας περνάνε μέχρι και οι Σουηδέζες". Σοβαρά τώρα μιλάτε μπήκα στο blog και κατάλαβα ότι τελικά ο Έλληνας είναι πολύ μαλ@κ@ς. Πάντως αφού έμαθα το blog που προς το παρόν το περνάμε στον κόσμο θα σας έχω συνεχής ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ. Ούτε πλάκα δεν μπορώ να κάνω μετά την "είδηση" που μου έδωσε σήμερα το απόγευμα ο φίλος μου. Πάντως υπάρχουν και χειρότερα preza.tv και δεν συμμαζεύεται το πράγμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...