Come back στα media

kontomhnasΚανείς από τους μυημένους στα επιχειρηματικά και mediaκά πράγματα δεν πίστεψε ποτέ ότι ο Δημήτρης Κοντομηνάς, μετά τη μεταβίβαση του τηλεοπτικού σταθμού Alpha στους Γερμανούς του Κολοσσού RTL θα έμενε αμέτοχος σε ότι έχει να κάνει με τα media.

Ο Δημήτρης Κοντομηνάς, μετά την δυναμική εφόρμηση των Γερμανών στα ελληνικά media – και όχι μόνο - διένυσε ένα χρονικό διάστημα βυθισμένος στις σκέψεις του σχετικά με το τι πρέπει να πράξει, αλλά και τι θα πράξουν οι εχθροί του.

Σήμερα ο πανίσχυρος επιχειρηματίας επανέρχεται δυναμικά με την μετατροπή του της συχνότητας του Channel 9 σε μεγάλο τηλεοπτικό σταθμό, ο οποίος θα δίνει έμφαση και προτεραιότητα στην ψυχαγωγία, ενώ θα παρέχει στο τηλεοπτικό κοινό σύντομη και περιεκτική ενημέρωση μέσω μικρών δελτίων ειδήσεων και πολιτικών εκπομπών. Κυρίαρχο ρόλο στην απόφασή του διαδραμάτισε η μη ικανοποίηση του όρου στη συμφωνία με τους Γερμανούς του RTL , σύμφωνα με τον οποίο σε περίπτωση που θα είχε εξαγοραστεί το 33% που είχε στην κατοχή του ο Aplha τότε θα αξιοποιούταν και η δεύτερη συχνότητα, η οποία αντιστοιχεί στο Channel 9.

Στα σχέδια του Δημήτρη Κοντομηνά είναι η δημιουργία ενός ισχυρού και ανταγωνιστικού ομίλου, ο οποίος θα δραστηριοποιείται στα media και η επιλογή της συγκυρίας μόνο τυχαία δεν είναι αφού η κίνησή αυτή συμπίπτει χρονικά με συνολική αναδιάταξη στον χώρο των media και στον καταστατικό χάρτη των επιρροών επιχειρηματικών συμφερόντων στον τομέα της ενημέρωσης και όχι μόνο. Η ενίσχυση τόσο του Channel 9, η αναβάπτισή του, αλλά επίσης η διαφαινόμενη ενίσχυση του ραδιοφώνου του Aplha συντείνουν προςlazopoulos-kontomhnas αυτή την κατεύθυνση.

Σε αυτό το πλαίσιο η επάνδρωση του Channel 9 πρόκειται να γίνει με πολύ δυνατά ονόματα της δημοσιογραφικής πιάτσας, ενώ ήδη δουλειά έχουν πιάσει ο Λάκης Λαζόπουλος και η Ρούλα Κορομηλά, στους οποίους βασίζεται ο Δημήτρης Κοντομηνάς προκειμένου να δομηθεί ο ψυχαγωγικός χαρακτήρας της τηλεοπτικής συχνότητας, η οποία πιθανότατα θα αλλάξει και ονομασία. Τα ονόματα «News» και «Cosmo» είναι εκείνα τα οποία «παίζουν» μέχρι στιγμής.

Παράλληλα ο Δημήτρης Κοντομηνάς πολύ πρόσφατα προσέγγισε τον διευθυντή ειδήσεων του ANT1 Γ. Μιχελάκη, τον οποίο προορίζει και προϊστάμενο του ενημερωτικού τομέα. Καταστατικός χάρτης

restisΟ Δημήτρης Κοντομηνάς έχει πλήρη επίγνωση ότι αυτή τη στιγμή πραγματοποιείται, τόσο στα media, όσο και στα επιχειρηματικά πράγματα της χώρας πλήρης αναδιανομή συμφερόντων. Κομβικά σημεία σε όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα υπήρξαν το λουκέτο στον Ελεύθερο Τύπο και η αγορά του City FM από τον Βίκτωρα Ρέστη, ο οποίος επιδιώκει να εισέλθει δυναμικά στο «παιχνίδι» ενισχύοντας την γνωστή ραδιοφωνική συχνότητα με πρόσωπα, όπως η Όλγα Τρέμη και ο Παύλος Τσίμας με αντικειμενικό σκοπό ο City FM να εξελιχθεί στο βασικό ανταγωνιστικό ραδιόφωνο του SKAI, συμφερόντων Αλαφούζου.

Την ίδια στιγμή ο Νίκος Χατζηνικολάου προετοιμάζεται για τη δημιουργία του νέου του portal, το οποίο θα είναι έτοιμο μέσα στον Σεπτέμβριο, ενώ και ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος ετοιμάζει εφημερίδα με τον Θανάση Λάλα. Δεν είναι ψέμα ότι παρακολουθώντας αυτές τις εξελίξεις ο Δημήτρης Κοντομηνάς αναμένει να δει το ξέσπασμα εσωτερικού πολέμου στο στρατόπεδο του εχθρού του, Γιώργου Κουρή, αφού σύμφωνα με τις διαρροές των τελευταίων ημερών ο Νίκος Χατζηνικολάου, με τη δημιουργία portal στοχεύει να εξελιχθεί σε ανταγωνιστή του Zougla.gr του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές στο πλάνο του Δημήτρη Κοντομηνά βρίσκεται ακόμη και η δημιουργία, με προσεκτικό τρόπο και στοχευμένα, ενημερωτικών ιστοσελίδων, ενώ ο mediaκός όμιλος ο οποίος θα δημιουργηθεί αναμένεται – σύμφωνα με όσα λέγονται – να προκαλέσει τρόμο στο κατεστημένο των media. Οι προσανατολισμοί προς την κατεύθυνση της ψυχαγωγίας, θεωρούνται δεδομένοι καθώς ο Δημήτρης Κοντομηνάς παρακολουθεί την γενικότερη στροφή που παρατηρείται τόσο από τηλεοπτικούς σταθμούς (βλέπε Alpha και STAR), όσο και από ενημερωτικές ιστοσελίδες. Ήδη αυτή την περίοδο πολλοί ισχυροί επιχειρηματίες, προερχόμενοι από την εγχώρια ελίτ, οι οποίοι μάλιστα έχουν έρθει και σε επαφή με πολυεθνικές εταιρείες και κάποιοι από τους οποίους μέχρι σήμερα δεν έχουν δραστηριοποιηθεί ποτέ στον χώρο των media προετοιμάζονται για δυναμική είσοδο στον χώρο του διαδικτύου και της ενημέρωσης μέσω internet αναγνωρίζοντας τις επενδυτικές προϋποθέσεις και δυνατότητες που δημιουργούνται. Διαφαινόμενος πόλεμος στην αυλή του Κουρήmakis

Νίκος Χατζηνικολάου εναντίον Μάκη Τριανταφυλλόπουλου και Μάκης Τριανταφυλλόπουλος εναντίον Νίκου Χατζηνικολάου. Οι μυημένοι λένε σήμερα ότι ο ένας μπαίνει στα χωράφια του άλλου και ο πόλεμος στην αυλή του Γιώργου Κουρή είναι πολύ δύσκολο να αποτραπεί, με αποτέλεσμα οι εχθροί του να αναμένουν με ανυπομονησία τις εξελίξεις ώστε να δράσουν.

Ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος ετοιμάζει, από κοινού με τον Θανάση Λάλα Κυριακάτικη εφημερίδα, η οποία θα διευρύνει αναμφισβήτητα το πεδίο του ανταγωνισμού στον πολύπαθο κυριακάτικο Τύπο. Οι γνωστοί δημοσιογράφοι εκτιμούν ότι μπορούν να πάρουν αρκετές χιλιάδες φύλλων από την «Real News» την οποία εκδίδει οι Νίκος Χατζηνικολάου και η οποία πουλά 70.000 με 85.000 φύλλα και μερίδιο από τη διαφήμιση σε περίοδο … ισχνών αγελάδων και μεγάλων πληγμάτων που έχει δεχθεί η διαφήμιση στον Τύπο. Αντίστροφα ο Νίκος Χατζηνικολάου σχεδιάζει ήδη την δημιουργία portal που μοιραία και σχεδόν νομοτελειακά θα ανταγωνιστεί σκληρά το Zougla.gr του Μάκη Τριανταφυλλόπουλου. Ήδη ο Νίκος Χατζχηνικολάου έχει έρθει σε επαφή με δυνατά δημοσιογραφικά ονόματα τα οποία πρόκειται να στελεχώσουν τη νέα δημοσιογραφική προσπάθεια στο διαδίκτυο. Πιθανές και ενδεχόμενες … κοντρίτσες, λοιπόν, ανάμεσα στους δύο γνωστούς δημοσιογράφους μέσω των τηλεοπτικών παραθύρων του Alter τη νέα τηλεοπτική σεζόν, δεν θα προκαλέσουν την έκπληξη κανενός. City FM με άρωμα Mega panagiotopoulosΟι συζητήσεις και το διαπραγματευτικό πλαίσιο ανάμεσα στον Βίκτωρα Ρέστη και στον Θεόδωρο Αγγελόπουλο, ολοκληρώθηκαν γρήγορα και με πολύ αποτελεσματικό τρόπο. Η νέα διοίκηση θα επικεντρώσει το ενδιαφέρον της στον τομέα της ενημέρωσης με σαφείς προσανατολισμούς προς την κατεύθυνση της δημιουργίας ενός κατεξοχήν ενημερωτικού ραδιοφώνου. Δεν είναι τυχαίο ότι τη διεύθυνση και το συντονισμό του ενημερωτικού τομέα του σταθμού αναλαμβάνει ο διευθυντής ειδήσεων του MEGA Channel Χρήστος Παναγιωτόπουλος, ενώ όπως προαναφέρθηκε θα επιστρέψουν στα ερτζιανά, δυνατά ονόματα, όπως εκείνο της Όλγας Τρέμη και του Παύλου Τσίμα. Στόχος είναι η συμπληρωματική παρουσία του Μega Channel και του City FM στο τομέα της ενημέρωσης.

ΠΗΓΗ: WWW.KOLONAKI-PRESS.COM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Ο Άδωνις φαντάζεται μέρες του 1917

Ο Άδωνις Γεωργιάδης από την ασφάλεια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, που φρουρείται σαν «αστακός», ρίχνει κλεφτές ματιές έξω, στην πλατεία...